Hejsa!
Jeg har lige erhvervet mig min første AT. En smuk sag fra 96 med 31k på klokken. Tysk import.
Hvilken olie kører I med? En fuldsyntetisk 10W-40?
Og hvilke type dæk kan anbefales hvis man skal være lidt allround? Mest på asfalt, men også lidt ud i terræn...
Mvh
Olievalg på AT?
Hej Rasmus.
Jeg har også en AT fra 96.
Jeg kører på en 10-40 Motorex fuldsyntetisk, skulle mene den var vældig god, den bruger stort set ikke noget (3 dcl om året)
Jeg kørte Island rundt på Bridgestone tw 162 bag og tw 101 foran, baghjulet holder ca 10.000 km forhjulet ca dobbelt. Jeg er vældig tilfreds, synes ikke det er dårligt i regnvejr, og et fint allround dæk. Tror der står mere om det under "dæktyper" herinde!
Mvh Iver
Jeg har også en AT fra 96.
Jeg kører på en 10-40 Motorex fuldsyntetisk, skulle mene den var vældig god, den bruger stort set ikke noget (3 dcl om året)
Jeg kørte Island rundt på Bridgestone tw 162 bag og tw 101 foran, baghjulet holder ca 10.000 km forhjulet ca dobbelt. Jeg er vældig tilfreds, synes ikke det er dårligt i regnvejr, og et fint allround dæk. Tror der står mere om det under "dæktyper" herinde!
Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
HARK Rules
- Nikolajsen
- Geografisk sted: Hedehusene
- Kontakt:
- Søren Dahl
- Geografisk sted: Kolding
Olie
Bare det er dyr olie så er det godt!!! - tror jeg nok
- håber jeg da i hvert fald - for det er det jeg har brugt mange penge på de sidste 12 år
Mvh Søren

Mvh Søren