kæde til TA 1990

Spørgsmål eller tips.
allanhedegaard

Indlæg af allanhedegaard »

Kæde er tilpas slap, også når jeg sidder på cykel. Kæden render også helt lige imellem kædehjulene.

Tog skjoldet indtil fortandhjulet af; kan se og høre at støjen kommer fra netop dette. Det lyder lidt, som negle i mod en tavle. Og altså kun når den motorbremser. Kædehjulet må jo ganske enkelt bare få lidt sjovt fat i kæden.

Mit bedste bud er, at sådan skal den bare lyde med nyt kit.
Går udfra at det bliver bedre med tiden. :)
Brugeravatar
Nikolajsen
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

Tjaa, jeg har ikke noget bedre bud, men syntes alligevel at det er mærkeligt.
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

Eftersom en kæde er metal mod metal, så vil der jo altid komme en del mekanisk støj. Hvis man vil have ro så køb en BMW med Kardan træk :-)
allanhedegaard

tingtilsalg skrev:Eftersom en kæde er metal mod metal, så vil der jo altid komme en del mekanisk støj. Hvis man vil have ro så køb en BMW med Kardan træk :-)

Personligt, ville jeg da heller ikke takke nej, hvis der kom en og ville bytte lige over med en 1200GS Adventure, men sker sku' nok ikke. Ja, så skulle det da lige være Bendt Bendtsen. Han gad jo alligvel ikke rulle EU rundt på den nye model, som BMW nærmest forærede ham. :-)
allanhedegaard

Har kørt 500km med den nye kæde nu og støjen er næsten forsvundet. Så det var altså bare et spørgsmål om at køre det til. :-)
Niels

Indlæg af Niels »

Sådan, bare op på hesten, og afsted ;-)

Hilsen Niels
Besvar