AT'er vil ikke starte

Spørgsmål eller tips.
leif

hængene svømmer

Indlæg af leif »

Hej Jeg fik at vide at efter stilstand kunne svømmeren godt hænge det kunne tit løses ved at lægge mc'en ned på siden og op igen, så plejede den at gå løs ved ikke om det virker da jeg ikke selv har haft problemet endnu
Kazzan

Indlæg af Kazzan »

Det er værd at prøve Leif!!
Men nu har jeg selvfølgelig kørt mit batteri tørt da vi prøvede at få den i gang. Så når det er klart, så ryger hun en tur på siden!
Kazzan

Indlæg af Kazzan »

Nu har jeg fået ladet mit batteri og sat nye tændrør på.
Men der var ingen gnist på det højre tændrør, så vi målte spændingen og den svingede utrolig meget. Da vi målte på det venstre viste den 16.7 volt og havde stabil gnist.

Så er nok ir, løs forbindelse eller CDI boksen som andre medlemmer også havde foreslået.
Skal der være to CDI bokse?? For kan umiddelbart kun se en i min Haynes manual??
Brugeravatar
yaknudsen
Geografisk sted: Køge

Indlæg af yaknudsen »

Fra vores engelske "søster-site":

http://www.xrv.org.uk/forums/africa-twi ... -like.html

Det ser ud til at nogle modeller har 2 CDI bokse, andre har kun 1 CDI boks (hvor det
i virkeligheden bare er 2 CDI enheder som er sammenbygget i een boks).
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Kazzan

Indlæg af Kazzan »

Super, tak for det yaknudsen! Det fik lige gang i hjernen og jeg kom i tanke om det havde et diagram inde på zsf-motorrad.de! Så er det da lidt mere overskueligt.....
Kazzan

Indlæg af Kazzan »

Så kører hun!!
Var åbenbart ikke ordenlig stelforbindelse på tændrøret da vi testede, der er kommet nye tændrør i og så fik den noget motorstar og så sprang hun i gang!!!
Så blev hun kørt varm og fik skiftet olien.

Tak for alle jeres inputs! Det er helt uvurderligt når man står og skal skrue og ikke har så meget erfaring!
Brugeravatar
yaknudsen
Geografisk sted: Køge

Indlæg af yaknudsen »

:ok:
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Niels

Indlæg af Niels »

Tillykke og god fornøjelse med det gode vejr :-D

Hilsen Niels
Besvar