Synes at motoren er blevet lidt villigere, specielt over 5.000 rpm. Generelt fornemmer jeg et bedre moment, og så er den ca. halv så tung som originalpotten.
Og lyden.... Noget dybere end originalpotten, men den larmer minimalt mere. Uden fløjte larmer den som en Harley, men man skal nok have monteret en blikspand med bolte og skruer på bagagebæreren for at få den helt rigtige Harley lyd

Jeg har desuden modificeret indsugningskassen så der kommer mere luft ind fra toppen, i stedet for originalt, hvor der hentes luft mellem cylindrene. Pudsigt at Honda´s ingeniører har valgt denne løsning.
En af mine venner har lige fået synet en ATér med tilsvarende potte, uden anmærkninger. Og Tyskland... spørg producenter hvilke godkendelser der er. Så har man noget konkret at forholde sig til.....
Når jeg har fået rullefelts målt motoren skal jeg nok vende tilbage med resultatet, så jeg ved om det bare er en fornemmelse eller cyklen har fået større effekt.