Slør i baghjul

Spørgsmål eller tips.
Besvar
leif

Slør i baghjul

Indlæg af leif »

hej jeg har lige opdaget at der er lidt slør i mit baghjul det er kun et lille hak man kan mærke når jeg rusker frem og tilbage der skulle være skiftet lejre da jeg købte den er det evt nogle man kan spænde til ligesom kronrørs lejrene eller må der godt være et slør på ca 0,5 mm til 1 mm
Brugeravatar
Nikolajsen
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

Nej, og nej :lol:

(jeg går ud fra at hjul møtrikken er spændt (er du sikker på at det ikke er fra bagsvingeren))
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
leif

Indlæg af leif »

Det med bagsvingeren det må jeg lige teste men jeg tror det var fra baghjulet for jeg lagde den ene hånd på navet og der kunne jeg mærke at det gav sig et lille hak hvergang jeg trak frem og tilbage i hjulet
Brugeravatar
Nikolajsen
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

leif skrev:Det med bagsvingeren det må jeg lige teste men jeg tror det var fra baghjulet for jeg lagde den ene hånd på navet og der kunne jeg mærke at det gav sig et lille hak hvergang jeg trak frem og tilbage i hjulet
Ja, det var bare fordi du skriver at lejerne i baghjulet burde være nye.
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
leif

Indlæg af leif »

hej det er i baghjulet det giver sig så må det jo være forkerte lejre eller de skåle de ligger i.

det må jeg tjekke en dag jeg har tid
Brugeravatar
T-REX
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af T-REX »

Få dem skiftet inden de går helt i smadder. Det kan være et mareridt, at få dem ud, når først de er delt.
Been there done that. :oops:
Mvh Jess
Besvar