For lille bagsæde på AT,??? Større på nyere AT ere???
: 13. jul 2008, 20:41
Hej.
Så fik jeg prøvet en Africa Twin, som har tilhørt Henrik Krogh.
Fra midt halv femserne.
Den lyder rigtigt lækkert fra motoren, og kører fremragende.
Men I Går var min samlever med, og hun var slet ikke tilfreds med dens bagsæde.
Det skal lige siges, vi prøvede tre forskellige modeller den dag:
Først Aprillia Caponord fra 2004, derefteren ny Suzuki V-Strom 1000.
Og slutteligt AT fra 94.
Konklusion:
Hun sidder knapt så sikkert ,syndes hun i forhold Til Gold Wing 1500, der har stort ryglæn, hun er vandt til at læne sig tilbage, hun er 37 og har siddet på mine GW i 15 år.
Men affjedringen er bedre på Caponord, og V-strom syndes hun, sædet er godt på Capo, og noget hårdt på V-strom´en.
AT har for lille et sæde.
Jeg er forresten 44 år.
Ryglænet skal jeg nok lave på en stor topboks.
Men Capoen kører suverænt bedst, har dog det problem den ryster meget ved acc. med lave omdr. man skal jo lige lære dem at kende.
AT kører bedst mht. motor vibrationer.
V-strom har meget høj frekvente vibrationer, hun klagede straks over dem. De kom dog kun under acc.
AT kører som en gammeldags maskine, med pass. på, mærker man tydeligt den ikke på nogen måde lever op til nutidens standard.
At er dog fremragende som solo maskine, og jeg havde købt en, hvis jeg skulle køre alene altid, men det skal jeg ikke, så den er siet fra.
Suzukien kører virkeligt glimrende, men den er noget hårdere i affjedringen end Capoen, men også billigere.
Tina syndes V-strom er flottest.
Mangler at prøve BMW 1100 og måske 1150 GS, samt Honda Varadero.
Overvejer også BMW K-75 RT, den er gunstig og pålidelig.
Spørgsmål :
De seneste årgange af Africa Twin, ser annoncer frem til 2003, er de også nyere?-
hvordan er sædet på dem, og køre egenskaber, samt HK fra motoren?
Varadero sædet, vil jeg også gerne have beskrevet, af folk som kender til AT sædet???
Kim
Så fik jeg prøvet en Africa Twin, som har tilhørt Henrik Krogh.
Fra midt halv femserne.
Den lyder rigtigt lækkert fra motoren, og kører fremragende.
Men I Går var min samlever med, og hun var slet ikke tilfreds med dens bagsæde.
Det skal lige siges, vi prøvede tre forskellige modeller den dag:
Først Aprillia Caponord fra 2004, derefteren ny Suzuki V-Strom 1000.
Og slutteligt AT fra 94.
Konklusion:
Hun sidder knapt så sikkert ,syndes hun i forhold Til Gold Wing 1500, der har stort ryglæn, hun er vandt til at læne sig tilbage, hun er 37 og har siddet på mine GW i 15 år.
Men affjedringen er bedre på Caponord, og V-strom syndes hun, sædet er godt på Capo, og noget hårdt på V-strom´en.
AT har for lille et sæde.
Jeg er forresten 44 år.
Ryglænet skal jeg nok lave på en stor topboks.
Men Capoen kører suverænt bedst, har dog det problem den ryster meget ved acc. med lave omdr. man skal jo lige lære dem at kende.
AT kører bedst mht. motor vibrationer.
V-strom har meget høj frekvente vibrationer, hun klagede straks over dem. De kom dog kun under acc.
AT kører som en gammeldags maskine, med pass. på, mærker man tydeligt den ikke på nogen måde lever op til nutidens standard.
At er dog fremragende som solo maskine, og jeg havde købt en, hvis jeg skulle køre alene altid, men det skal jeg ikke, så den er siet fra.
Suzukien kører virkeligt glimrende, men den er noget hårdere i affjedringen end Capoen, men også billigere.
Tina syndes V-strom er flottest.
Mangler at prøve BMW 1100 og måske 1150 GS, samt Honda Varadero.
Overvejer også BMW K-75 RT, den er gunstig og pålidelig.
Spørgsmål :
De seneste årgange af Africa Twin, ser annoncer frem til 2003, er de også nyere?-
hvordan er sædet på dem, og køre egenskaber, samt HK fra motoren?
Varadero sædet, vil jeg også gerne have beskrevet, af folk som kender til AT sædet???
Kim