Nyt medlem

Spørgsmål eller tips.
Besvar
Christian

Nyt medlem

Indlæg af Christian »

Hej til alle

Jeg er netop tilmeldt på sitet så jeg syntes lige jeg ville hilse alle godt nytår.
jeg er den, for det meste, lykkelige ejer af en RD07 fra 93. den giver mig de samme sorger og glæder som jeg kan se de fleste af jer herinde også oplever med jeres maskiner.

Jeg har planer om at give maskinen en overhaling her over vinteren og i den forbindelse har jeg et overvejende spørgsmål.. Er der nogle problemer forbundet med at skifte motor/gearkasse og andre stumper fra en senere årgang AT årgang 98-2001 og over på min 93 model?
Brugeravatar
iver
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej Christian.

Velkommen i klubben og godt nytår.

Jeg kan på stående fod ikke lige svare på dit spørgsmål, sorry... Men har smidt det ud på et internationalt forum, så måske senere :!:

Mvh Iver.
Senest rettet af iver 15. jan 2009, 16:51, rettet i alt 1 gang.
Fuck Chrome.
HARK Rules
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

hejhej du..

De nyere AT RD07 modeller er stort set identiske med de ældre. Jeg mener det er fra 1997 de kommer med andre karburatorer og lidt andre sager der gør at de går længere på literen. en ellers, hvis du planlægger at skifte, så er det bare at komme igang :-)
Brugeravatar
Nikolajsen
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

Hejsa og velkommen til :ok:
Kan desværre heller ikke svare på spørgsmålet :-(
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Brugeravatar
Søren Dahl
Geografisk sted: Kolding

Velkommen

Indlæg af Søren Dahl »

Velkommen :ok:

Og held og lykke med projektet - har selv lige kosmetisk renoveret min lidt - det er sjovt.

Mvh Søren
Brugeravatar
Peter AT
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Hej Christian...

Og rigtig velkommen i klubben... kkj8

Der er ikke nævneværdig forskel på RD07 og RD07A.

Karburering, længde af bagsvingeren og lidt kosmetik ved kåben.

Jeg er selv ved at montere motor og ledningsnet fra en RD07Aér, på min godt tilkørte 93´. Den får en velfortjent overhaling over hele linien, så den kan blive "up to date".

Go´fornøjelse med dit projekt. Vi ses garanteret til en af vore kommende arrengementer.. :ok:
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Brugeravatar
iver
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej Christian.

Responsen fra det forum jeg spurgte i er samstemmende med svarene her, så på med vanten og igang, håber at få resultatet at se en dag :-D

God weekend Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Besvar