Hvorfor vil min AT ikke starte???
Hvorfor vil min AT ikke starte???
Jeg har under renovering af min AT RD07 sat en anden motor og et andet elnet på. Nu er problemet bare at der ikke er den mindste gnist på tændrørene! Elnettet er flyttet i et stykke, og alt er kommet med fra donorcyklen med undtagelse af CDI boksen. Her har stikkene dog været adskilt og samlet igen. For ikke at samle det forkert tog jeg et billed af stikket inden, og jeg har samlet det på samme måde igen....tror jeg. Jeg lægger lige et billed ind på min fotoside, så hvis en af jer kan sammenligne med stikkene på jeres cykel, og sige mig om det ser rigtigt ud, vil det hjælpe mig med at udelukke den fejlmulighed.
album_personal.php?user_id=351
Er der ellers noget oplagt jeg kan undersøge. jeg har naturligvis gået alle stik efter, men jeg ved ikke hvad, og hvor jeg skal måle for at fejlfinde på systemet (jeg er dieselmekaniker...)
Mvh Niels Lauritsen
Er der ellers noget oplagt jeg kan undersøge. jeg har naturligvis gået alle stik efter, men jeg ved ikke hvad, og hvor jeg skal måle for at fejlfinde på systemet (jeg er dieselmekaniker...)
Mvh Niels Lauritsen
- Nikolajsen
- Geografisk sted: Hedehusene
- Kontakt:
Det første der faldt mig ind, det var stelforbindelsen. Er den i orden
Ved ikke lige hvor den sidder, men jo regelen i forbindelse med tændspolen.
Hvorfor ikke CDI boksen? kan dog ikke lige overskue om de er ens
Jeg tænker videre

Hvorfor ikke CDI boksen? kan dog ikke lige overskue om de er ens

Jeg tænker videre

Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
- Nikolajsen
- Kontakt:
- Nikolajsen
- Kontakt:
Jamen så går jeg ud fra at du også har tjekket frigears kontakten.
Senest rettet af Nikolajsen 12. feb 2009, 21:19, rettet i alt 1 gang.
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'