Kædekit?

Spørgsmål eller tips.
Niels

Kædekit?

Indlæg af Niels »

Hej.

Jeg så engang en hjemmeside hvor man kunne købe et kædekit til en AT'er med 16 og 40 tænder (istedet for de originale 45 tænder) men nu kan jeg ikke finde det igen. Er der noget af jer der kender den?

Hilsen Niels.
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

Louis.de sælger kædekit hvor du selv kan bestemme hvor mange tænder du vil have på tandhjulene :-)

Eller var det polomotorrad.de .. Mener nu det er louis.de :-)
Niels

Indlæg af Niels »

Ok, så kikker jeg lige på louis igen. Det har jeg bare aldrig lagt mærke til.

Hilsen Niels.
Niels

Indlæg af Niels »

Hej Tom.

Kan du smide et link til den side hos louis hvor man kan vælge, for jeg kan ikke finde den :-?

Hilsen Niels
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

hejhej..

Jeg har åbenbart taget fejl :-)

Louis kan du kun købe komplette kædekit. Polo sælger ganske vist forskellige bagtandhjul, men kun et 16-tands forhjul.

Jeg leder videre, for har set et sted hvor man kunne få andre tandhjul også :-)

Men ellers er der jo også Ebay :-)
Brugeravatar
Peter AT
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Hej Niels...

Du kan få et 40 tænders tandhjul som original reservedel hos eksempelvis ProBike i Lystrup..
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
leif

Indlæg af leif »

Hej Niels havde du ikke fundet et sted i danmark hvor man kunne købe tandhjul med 40 tænder til din gamle at'er
Niels

Indlæg af Niels »

Hej Leif.

Jo jeg fandt et sted (Flemming Disc). Men jeg skal bruge et helt nyt sæt til min nye AT, og så vil jeg jo ikke købe et helt kit fra f.eks louis.de, og så et 40 tands fra Disc bagefter.

Hilsen Niels
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

Niels, hvorfor køber du ikke bare fra Polomotorrad.de ?? der kan du få det hele :-)
Niels

Indlæg af Niels »

Hej Tom.

Det gør jeg også. Det havde bare været smart hvis man kunne få det hos louis, da jeg alligevel skulle have noget der nede fra. Tak for linket, i øvrigt :-)

Hilsen Niels.
Christian Lau

Indlæg af Christian Lau »

Niels

Indlæg af Niels »

Tak for vinket. Der bare lige den detalje at det er et 46 tands og ikke et 40 tands tandhjul...så det ;-)

Hilsen Niels
Christian Lau

Indlæg af Christian Lau »

ups...... ;-)

Sad lige på ebay for at se efter en ny vindskærm... På min tur genne alperne lykkedes det mig at få sprøjtet benzin ud over den, hvorfor den er blevet mat (store stænk) i den ene side...

Skal dog lige prøve med slipol, efterråd fra Lykkedal..

Mvh
Christian

ps.. Er blevet bedre til at få cyklen op på centerben.. overvejer, om jeg skal finde en til at svejse en "hjælpe-arm" på...?!?!
Brugeravatar
Tinning
Geografisk sted: Albertslund

Indlæg af Tinning »

fandt du dit kæde kit og hvor meget ændrede det din cykel i optræk og på toppen og ikke mindst hvordan ser det ud med benzin forbruget

mvh Tinning
Niels

Indlæg af Niels »

Jeg købte kittet af Flemming Disc. Jeg synes det passer perfekt til gade brug. Det gør den ikke langsommere i optræk eller tungere i røven i det hele taget. Den er også mere afbalanceret ved motorvejskørsel, da den ikke pisker afsted med så mange omdrejninger. Jeg ved ikke helt om det har gjort noget gavnligt ved økonomien, men det er helt sikkert ikke blevet værrere! Jeg er ikke i tvivl om at det er den rigtige gearing for mig!

Men altså, send Flemming Disc en mail. Han plejer at svarer meget hurtigt, og han er meget rimelig med prisen.

Mvh Niels
Besvar