Kædekit?
ups......
Sad lige på ebay for at se efter en ny vindskærm... På min tur genne alperne lykkedes det mig at få sprøjtet benzin ud over den, hvorfor den er blevet mat (store stænk) i den ene side...
Skal dog lige prøve med slipol, efterråd fra Lykkedal..
Mvh
Christian
ps.. Er blevet bedre til at få cyklen op på centerben.. overvejer, om jeg skal finde en til at svejse en "hjælpe-arm" på...?!?!

Sad lige på ebay for at se efter en ny vindskærm... På min tur genne alperne lykkedes det mig at få sprøjtet benzin ud over den, hvorfor den er blevet mat (store stænk) i den ene side...
Skal dog lige prøve med slipol, efterråd fra Lykkedal..
Mvh
Christian
ps.. Er blevet bedre til at få cyklen op på centerben.. overvejer, om jeg skal finde en til at svejse en "hjælpe-arm" på...?!?!
Jeg købte kittet af Flemming Disc. Jeg synes det passer perfekt til gade brug. Det gør den ikke langsommere i optræk eller tungere i røven i det hele taget. Den er også mere afbalanceret ved motorvejskørsel, da den ikke pisker afsted med så mange omdrejninger. Jeg ved ikke helt om det har gjort noget gavnligt ved økonomien, men det er helt sikkert ikke blevet værrere! Jeg er ikke i tvivl om at det er den rigtige gearing for mig!
Men altså, send Flemming Disc en mail. Han plejer at svarer meget hurtigt, og han er meget rimelig med prisen.
Mvh Niels
Men altså, send Flemming Disc en mail. Han plejer at svarer meget hurtigt, og han er meget rimelig med prisen.
Mvh Niels