Røgfri motorolie
Røgfri motorolie
Apropos at min Ta bruger olie og oser lidt, har jeg i Biltema's katalog set, at man kan få en røgfri (?) 10w-40 motorolie. Den kan måske afhjælpe mit problem, indtil jeg får adskilt og rep. min motor?
Er der nogen der har prøvet (erfaring) med den olie?
Mvh. Kurt
Er der nogen der har prøvet (erfaring) med den olie?
Mvh. Kurt
Jeg har ingen ide om det virker, men det er helt sikkert at det ikke ændre på olieforbruget, og dermed tilsodningen af tændrør. Mit foreslag er at du må op på hesten og hive de cylindre af. Hvis du kommer ud for nogle problemer står der en masse flinke og hjælpsomme folk fra klubben klar med hjælp og gode råd 
Jeg ved det, jeg har selv prøvet det
Go' arbejdslyst
Mvh Niels.

Jeg ved det, jeg har selv prøvet det

Go' arbejdslyst
Mvh Niels.
Hej
Jeg kan se du er fra Holbæk, så det er jo ikke langt fra mig.
Jeg har skruet i mange motorer gennem årene, men aldrig en TA, men en motor er en motor i min terminologi.
Hvis det er, kommer jeg gerne forbi så vi kan se på den (så får jeg samtidig luftet Varulven
), bare sig til hvor og hvornår, jeg har ferie i øjeblikket.
Jeg har skruet i mange motorer gennem årene, men aldrig en TA, men en motor er en motor i min terminologi.

Hvis det er, kommer jeg gerne forbi så vi kan se på den (så får jeg samtidig luftet Varulven

Bønne
Plan your ride. Ride your plan.
Plan your ride. Ride your plan.
Hej Ole . Ja tusind tak, det vil jeg blive meget glad for. Du skal være meget velkommen.Bønne skrev:Hej
Jeg har skruet i mange motorer gennem årene, men aldrig en TA, men en motor er en motor i min terminologi.![]()
Hvis det er, kommer jeg gerne forbi så vi kan se på den (så får jeg samtidig luftet Varulven), bare sig til hvor og hvornår, jeg har ferie i øjeblikket.
Jeg skal dog hente børnebørn nu, men fredag og week-enden, eller næste uge. Det er op til dig.

Da jeg er ny her, ved jeg ikke hvordan gør, når man skal udveksle Tlf. og adresse? Mvh. Kurt