Hej allesammen
Er der nogen der har erfaring med (kender et godt/billigt sted) eller kan hjælpe med at sætte nyt sædebetræk på min Alp fra 89. Der er ingen syninger i sædet, der skal bare nyt betræk på - det gamle har et hul på 1 cm, og passer ikke rigtigt i farven.
Mvh. Laurids
Sædebetræk
Re: Sædebetræk
Hej LauridsT
Jeg fik mit Alpsæde ombetrukket igennem probike, mener jeg gav 500 kr... Det blev som originalt.
Mvh Iver
Jeg fik mit Alpsæde ombetrukket igennem probike, mener jeg gav 500 kr... Det blev som originalt.
Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
HARK Rules
Hej Laurids
Jeg mener at du kan købe et sædebetræk hos Louis.de til Trans Alpen. Ellers kan du gøre som jeg har gjort. Jeg har fået et stykke kunstlæder (stof til sædebetræk) og nogen fast skum (på mit sæde kunne man mærke plastickernen i sædet, så noget skulle gøres) og selv ombetrukket sædet. Skulle lige overbevise mig selv om at det ikke var så svært, og det gik faktisk ganske let. Her i vinter havde jeg lige betrækket af igen, da jeg syntes der lige skulle lidt mere skum i sædet. Er selv vældig godt tilfreds med resultatet, og prisen ligger nok på en pakke hæfteklammer og nogle timers arbejde

Jeg mener at du kan købe et sædebetræk hos Louis.de til Trans Alpen. Ellers kan du gøre som jeg har gjort. Jeg har fået et stykke kunstlæder (stof til sædebetræk) og nogen fast skum (på mit sæde kunne man mærke plastickernen i sædet, så noget skulle gøres) og selv ombetrukket sædet. Skulle lige overbevise mig selv om at det ikke var så svært, og det gik faktisk ganske let. Her i vinter havde jeg lige betrækket af igen, da jeg syntes der lige skulle lidt mere skum i sædet. Er selv vældig godt tilfreds med resultatet, og prisen ligger nok på en pakke hæfteklammer og nogle timers arbejde

Steffen Holst
Africa Twin XRV 650, 1988
Land Rover 110, 3,5 V8, 1984
ONE LIFE - LIVE IT!
Africa Twin XRV 650, 1988
Land Rover 110, 3,5 V8, 1984
ONE LIFE - LIVE IT!
Tak for svarene. Holst - har du bare skudt klammer op i plasticbunden ? Har du ikke brugt noget montagelim eller andet klæber?
- Overvejer lige Probike - bor jo kun 7 km derfra.
Mvh. Laurids
- Overvejer lige Probike - bor jo kun 7 km derfra.
Mvh. Laurids
Jeg kan anbefale møbelpolsteren der ligger i industrikvarteret i Odder - men vis Probike kan klare det for 500 kr. kan det nok ikke gøres meget billigere.
Hej Laurids,
Jeg skiftede selv sædebetrækket på min TA uden særlige problemer.
Købte betrækket ved tyske Louis for 40 EUR , tog det gamle af, trak det nye på og gav den klammer. Måtte lige have konen til at hjælpe med at holde betrækket stramt.
Klammerne (brede og korte) skyder du bare op i plastik bunden men skal naturligvis placere dem sådan at de ikke kommer ud gennem siden hvis du er uheldig.
Det blev et super resultat.
Jeg skiftede selv sædebetrækket på min TA uden særlige problemer.
Købte betrækket ved tyske Louis for 40 EUR , tog det gamle af, trak det nye på og gav den klammer. Måtte lige have konen til at hjælpe med at holde betrækket stramt.
Klammerne (brede og korte) skyder du bare op i plastik bunden men skal naturligvis placere dem sådan at de ikke kommer ud gennem siden hvis du er uheldig.
Det blev et super resultat.
Jeg ompolstrede selv mit sæde sidste år. Du kan se tråden med foto her på forum viewtopic.php?f=6&t=1351. Det er ikke særligt svært, og du kan købe alt hvad du har brug for hos f.eks. louis.
Hilsen Niels
Hilsen Niels