Lys i begge lygter på AT RD07

Spørgsmål eller tips.
Besvar
Leiberg

Lys i begge lygter på AT RD07

Indlæg af Leiberg »

Hej folkens

Hvordan bærer jeg mig ad med at få kørelys i begge mine forlygter på min 93'er RD07'er? Så vidt jeg er informeret er det kun RD07A der har kørelys i begge, og jeg synes det ser lidt underligt ud der ikke er i min. Plus at ekstra lys er jo aldrig en dårlig ting :) Men kræver det en hel ny/anden lygte i højre side?
Brugeravatar
Tinning
Indlæg: 743
Tilmeldt: 14. jul 2006, 23:11
Geografisk sted: Albertslund

Re: Lys i begge lygter på AT RD07

Indlæg af Tinning »

jeg spurgte om det sammen for et par år siden og endte med at købe en ny lygte og trak derefter en ledning fra den ene til den nye

viewtopic.php?f=4&t=3042

dette er tråden
Lars N
Indlæg: 305
Tilmeldt: 23. sep 2012, 13:42
Geografisk sted: Rager ikk dig

Re: Lys i begge lygter på AT RD07

Indlæg af Lars N »

Sæt relæer på når du kører dobbelt for ikk at smadre kontakt og originale relæ hvis det er på. Giver ogs betydeligt bedre lys med nogle ordentlige kabler.
Mvh Lars
fing2 fing1 I mangel af egen succes, er andres nederlag ikke at foragte. kslag :honda:
Leiberg

Re: Lys i begge lygter på AT RD07

Indlæg af Leiberg »

Tak for svar gutter. Min skulle eftersigende være født med 2 relæ'er, så det er "bare" at købe nyt glas/lygte til højre side og et par andre småting. Så skulle det virke.. Og ja så lige lave en lus til lyset.

Fedt med hjælp! Tak! :beer:
Kaptajn Børkop

Re: Lys i begge lygter på AT RD07

Indlæg af Kaptajn Børkop »

Jeg ønsker på samme vis lys i begge lygter ved alm. kørsel og har læst i denne tråd (viewtopic.php?f=4&t=3042), at det kræver en ny lygte i højre side.

Hvad er specifikationerne på den lygte der skal til - som også skal kunne blænde op til langt lys?
Et link til produktet vil være super:)

Jesper
Brugeravatar
Tinning
Indlæg: 743
Tilmeldt: 14. jul 2006, 23:11
Geografisk sted: Albertslund

Re: Lys i begge lygter på AT RD07

Indlæg af Tinning »

jeg købte her https://www.cmsnl.com
Besvar