De skød efter mig på det militære øvelses terræn og nu er der huller i min udstødning!

Spørgsmål eller tips.
Besvar
Brugeravatar
ABS
Indlæg: 36
Tilmeldt: 03. jan 2011, 19:33
Geografisk sted: København

De skød efter mig på det militære øvelses terræn og nu er der huller i min udstødning!

Indlæg af ABS »

Undskyld for den clickbait titlen 8-) ... Måske er det bare rusten som har lavet huller :oops:

Hvorom alting er så skal min afrikaner (RD07) fra 1993 have udskiftet sin originale udstødning. Er her nogen som kan fortælle mig om jeg får problemer med loven/syshallen/politi i udlandet, hvis jeg sætter denne her på f.eks?
https://www.ebay.co.uk/itm/Motad-Venom- ... 0#shpCntId
Jeg synes det er svært at gennemskue hvad reglerne er for en gammel cykel og gamle reservedele :roll: Men jeg tænker jeg nærmest er den sidste herinde som stadig kører rundt med den originale udstødning, så på forhånd tak for hjælpen :-D
ABS

'93 XRV750 Africa Twin
Brugeravatar
Tinning
Indlæg: 743
Tilmeldt: 14. jul 2006, 23:11
Geografisk sted: Albertslund

Re: De skød efter mig på det militære øvelses terræn og nu er der huller i min udstødning!

Indlæg af Tinning »

jeg ville ikke være bekymret hvis den dæmper lyden ca som den originale
jeg har selv en hvor den er skifter til en laser men har den originale stående i Albertslund hvis det kunne have interesse så kan vi nok finde en fornuftig pris

mvh Tinning
Brugeravatar
ABS
Indlæg: 36
Tilmeldt: 03. jan 2011, 19:33
Geografisk sted: København

Re: De skød efter mig på det militære øvelses terræn og nu er der huller i min udstødning!

Indlæg af ABS »

Tinning skrev: 06. feb 2019, 08:01 jeg ville ikke være bekymret hvis den dæmper lyden ca som den originale
jeg har selv en hvor den er skifter til en laser men har den originale stående i Albertslund hvis det kunne have interesse så kan vi nok finde en fornuftig pris

mvh Tinning
Tak for tilbudet Tinning. Men jeg tror jeg veksler vægt til bedre lyd :-D Jeg håber det går hvis jeg beholder DB killer i.
ABS

'93 XRV750 Africa Twin
Brugeravatar
Tinning
Indlæg: 743
Tilmeldt: 14. jul 2006, 23:11
Geografisk sted: Albertslund

Re: De skød efter mig på det militære øvelses terræn og nu er der huller i min udstødning!

Indlæg af Tinning »

Det lyder som en god idé den originale er tung
Jeg håber du bliver glad ved din nye lyd
Besvar