Hej Alle
Kørte ud til Peter i Skæring fredag aften. Ville bare ud og trille en tur i Petes lokal område, men aftenen kom til at spænde anderledes af end jeg havde planlagt - heldigvis
Peter havde lige forinden talt med Tom - så invitatioen blev kastet lige i hovedet at mig da jeg ankom på Peters adresse "Vil du med ned til Tom" og ja hvorfor ikke - så vi fik hurtig pakket Anders på Peters AT og soverposer, liggeunderlag, tyk trøjet etc. på min TA. Så gik den ellers ned af motorvejen til Koling. Vi var dog ikke nået mere end 20 km ned af motorvejen før Niagara-vandfaldet havde skiftet beliggenhed og nu befandt sig over E-45 mod Kolding lige over hovedet på os. Vi blev nød til at gøre hold under en bro. Jeg kunne overhovedet ikke se noget som helst ud af mit visir, men hvad værre var at Peter og Anders var ved at få lavet ansigtsmassage af en særdeles ubehagelig form, da de kører med Cross hjelme.
Vi ankom til Toms lejede hus ca. kl. 22.30 - godt våde og tørstige. Resten af aftenen gik med løgnhistorier, pral, øl, vodka, computerspil og lasagne(den var kanon god, du er en fremragende kok Tom) - En meget meget vellykket aften.
Næste morgen stod Tom og Anders op kl. 4.30. Tom skulle på arbejde og passe køer, og Anders skulle have lidt kulturelt indsigt i landmandslivet. I følge Anders en meget stor succes ;)
Turen hjem til Århus forgik heldigvis i tørrevejr!
- Tak for en god aften Tom.
Se at få meldt Jer til Toms grill aften - jeg har en eller anden bange anelse om at det bliver kanon godt
MVH Søren