Det blev et kort besøg på Campen for mit vedkommende - pga. en skade tager jeg smertestillende medicin pt. og har valgt at sove hjemme. Men rigtig hyggeligt at hilse på Jørn, Henrik, Carsten og Peter.
Efter et kig på Ring Djursland hvor vi så de gamle racerbiler i aktion, valgte jeg at kører en solo tur i nationalparken. Startende 11km fra Grenå med kurs mod Hyllested/Skovsted forbi Ree Safaripark med kig til Moskuesokser, ind ved Den store Hvide gård og ad en lang og smuk grusvej forbi Stubbe Sø - til Ebeltoft efter brændstoft + kaffe og lagkage i Føtex (25 kr.) Så gik turen gennem Mols bjerge ad grusvejen Trollebakkevej/Jelshøjvej ved søen til højre mod Krakær ad grus og sandveje og retur ad smukke skovstier/ridestier igen til Jelshøjvej, til Feldballe op forbi Friland. nok en 20 km grusvej ialt. Jeg havde næsten hele området for mig selv - kun en enkelt bil med hestetrailer mødte jeg - super med lidt regnvejr

Jeg har kørt turen mange gange og synes stadig den er helt kanon - når jeg kører alene kører jeg altid meget forsigtigt på grusvejene - der er meget dyb og løs grus, nogen steder kun løs sand og det er bedst at bevarer koncentrationen og kører i et hjulspor fra en firehjuls trækker - så det foregår med en 40/50 km/t med tungen lige i munden

- MC tøjet holdt tørt og kun en lille fugtig plet på maven kunne fortælle om en dagstur i regnvejr - når man kører langsomt på grusvejene i Bjergene betyder det intet - først på hjemturen ved + 80 km/t var regnen lidt træls - men så klarede det op og de sidste 30 km foregik i tørvejr.
- Go tur herfra.