Indlæg af stødende karakter slettes uden varsel. Øvrige indlæg vil forblive på forum til 'evig' tid. Vis omtanke med brugen af foto og video, hele internettet kan kigge med.
Ville lige høre om der er stemning for en Sverige tur i en af de tre første weekender i oktober måned (5-7, 12-14 el. 19-21)
Det kan være en weekendtur eller blot en én dags tur alt afhængigt af hvad folk har lyst til
Jeg har kun været med afrikaneren i Sverige en enkelt gang så den store turguide er jeg ikke, men kan tage mig af planlægningen vis det er
Regner med at folk er friske på grus og skovveje
Så hvis der er nogle friske sjæle i øst eller vest kan vi få en tur stablet på benene
Med venlig hilsen
Rasmus
Update!!
Da den eneste weekend der fik tilbagemeldinger ligger oveni den årlige sheltertur har Søren og jeg besluttet at vi tager på Sheltertur i stedet for.
Håber at dem der havde planlagt at tage på Sverigestur har lyst til at tage med til Sheltertur i stedet for.
Når det er sagt hiver de svenske veje i AT'erne og vi planlægger bare en anden weekend til grus, myggestik og dåsemad
Med venlig hilsen
Rasmus
Senest rettet af Rasmus T 30. sep 2012, 21:51, rettet i alt 3 gange.
Inden I lægger jer fast på en dato, vil jeg lige minde om at klubbens årlige efterårssheltertur er i weekenden 6-7 oktober. Shelterturen kan helt klart anbefales hvis man er til god mad, hygge og godt HARK-samvær.
Mvh Steffen
Steffen Holst
Africa Twin XRV 650, 1988
Land Rover 110, 3,5 V8, 1984
Inden I lægger jer fast på en dato, vil jeg lige minde om at klubbens årlige efterårssheltertur er i weekenden 6-7 oktober. Shelterturen kan helt klart anbefales hvis man er til god mad, hygge og godt HARK-samvær.
Mvh Steffen
Hej Steffen
Kan ikke finde noget information om Shelter turen kun at den er afsat i kalenderen. Ved du hvad der skal ske? og hvor man mødes