Indlæg af stødende karakter slettes uden varsel. Øvrige indlæg vil forblive på forum til 'evig' tid. Vis omtanke med brugen af foto og video, hele internettet kan kigge med.
Nu temperaturen er for opadgående og solen er ved at få lidt magt, betyder det at tiden er nær, nu skal der snart rulles.
Så sidder jeg og surfer lidt rundt på nettet, og falder over Gl. Estrup.
Jeg var deroppe et par gange i sidste sæson, og det er rigtig hyggeligt, og det er næsten sikkert at man møder nogen man kender, ellers kommer man til det så check linket ud og skriv datoerne i kalenderen, så ses vi der nok, hvis ikke vi følges ad
Jeg var der over stort set hver gang sidste år - og det er et herre godt arrangement lige at komme over og sparke noget dæk og hilse på det store udbud af mcister og kigge på diverse mc'er. Desværre er der ikke så mange dynger men mest racerer og choppere, men pyt med det - de folk som har valgt den skæbne er jo på et eller andet plan også vældig flinke at snakke med alligevel
Jeg regner med at køre derop hvis vejret arter sig, og det tror jeg det gør, så hvis der skulle være nogen der vil med, kan vi jo mødes til en fællestur, ellers ses vi bare deroppe.
Hilsen Mogens
PS.
De har en alletiders Gl.Estrup gryde til fornuftige penge