Kære grovæder.
Det er nu en uge siden, at i var på besøg hos mine forældre, det var en rigtig rigtig dejlig tur, mest af alt fordi I alle gav et fantastisk godt bidrag til turen. Lasse, du kom i sædvanlige stil med en masse dejlige specialiteter, helt over fra Brøndby!! Lasse du er virkelig virkelig sej, og yder et helt særlig bidrag, ikke kun for mig og mine forældre, men for hele klubben i helhed. Tak for din måde at være på, de gode samtaler vi fik, og sjove diskussioner

Du er hermed tilmeldt til næste års tur!!!!
Lars, rigtig godt tænkt med pavillonen, og ikke mindst udtænkning af Bålgryden, det var en stor succes. Super fedt at du bliver ved med at deltage, og tak for dine altid gode bidrag til turen, det er jeg rigtig glad for! Og desuden tak for dit altid gode og høje humør
Henrik, mange tak fordi du altid trofast møder op med din fantastiske kiksekage. Der plejer altid at være en smule tilbage, men i år var den helt væk i løbet af kort tid. Som du selv siger, skal man kun have sådan en en gang om året, men jeg glæder mig allerede til næste års kiksekage, den har du altså bare styr på Henrik!
Jørg, tak for dit trofaste bidrag, med at møde op til denne tur, og tak for dit engagement, med at ville med tage både det ene og det andet for at vi kunne være i tørvejr. Virkelig flot stykke arbejde du har lavet sammen med sønnik på motorcyklen.
Fru Olsen, tak fordi du endnu en gang vil deltage i mit lille arrangement, både mine forældre og min moster og onkel som jo også dukket op til kaffen, hyggede sig rigtig meget I dit selskab. Det gjorde vi andre også!!

)
Poul Arne og Bertram, hvor er det bare fedt at i også valgte at dukke op. Bertram du er en rigtig sej knægt, jeg håber du har lært nogle spændende ting på turen, men jeg håber også at nogle af tingene har du glemt, det er ikke alle ting der bliver sagt af os voksne omkring bålet , som man bliver rigere klogere eller smukkere af.
Poul Arne, du kan godt være rigtig stolt af din knægt, og så mine forældre lagde mærke til hans eksemplariske opførsel
Runi, fedt at du også ville deltage på denne vores tur, som jo var særdeles våd, super fed kværn du har, og ret fedt du begiver dig ud, på de våde kolde veje med den slags dæk du har på! Til dem som ikke ved hvad jeg mener, er cyklen klar til at bestige Råbjerg Mile!
Iver, fedt at du endnu en gang deltog i grov æder turen. jeg tror ikke det er mange mennesker der keder sig i dit selskab. Jeg griner stadig af dine sjove indslag, og citater fra danske film, det er fandeme godt Iver!! Du har deltaget flere gange nu, og og tyder på at du er ved at blive fast inventar på denne tur, det er go stil Iver!!
Mine forældre og jeg glæder os meget til at se jer igen næste år.
Mvh Søren