Hej Henrik
Undskyld mit sene svar, jeg skulle lige have nogle planer til at falde på plads. Jeg er bare klar den 19/11-06.
Hvor tidlig er du interesseret I at vi tager af sted, og hvor meget off road er du interesseret i? Jeg forstillede mig, at vi kunne tage Mols bjerge igen, kombinerer det med den rute vi allerede var i gang med, inklusiv det store off road område vi lige var ude og se på ved Grenå og slutte af med Kolind Sund, som vi jo kørte forbi. Off road nivauet er begrænset til grusveje, og af mere valgfri underlag når vi når ud til Glatved ved Grenå, hvor der er et stort område med; dybt sand, ral, stejle bakker, og en masse grus. Hvor meget du har mod på, vil tiden vise

Jeg vil ligge en ny rute på min GPS, som vi så kan køre efter. Men skal vi nå det hele skal vi jo nok af sted om formiddagen. Vi kunne jo f.eks. mødes kl. 10 ved Kalø Slotruins P. pladsen? Så er vi tæt på Molsbjerge, og har allerede klaret den kedelige transportstrækning frem til Molsbjerge. Maden kunne vi indtage i Grenå området - og eftermiddags kaffen kunne indtages efter eget valg i den smukke jydske natur et eller andet sted hvor campingvogne og mobilhomes ikke kan færdes
Mvh Søren
Hvis det er uvejr søndag den 19/11-06 kan vi lige ringe sammen om morgenen og vurderer om vi har mod på at tage af sted alligevel, men vi behøver ikke bevise over for hinanden at vi godt kan køre i 1 meter sne på glatte veje, eller i 30 sek. meter blæst i silende regn