Jeg overvejer selv at deltage i nogle af de forskellige vintertræf som afholdes her i løbet af januar og februar, men ud over det, er det nu mere hyggeligt at være sammen med nogle fra HARK og XTZTDM, så lad os se om vi ikke kan komme af sted et par gange her i løbet af vinteren, for at få prøvet det.
Når vejret så engang bliver bedre, så kunne det være fedt at se nogle af de nye medlemmer, og dem som vi ikke ser så meget til. Her i weekenden var jeg på mc tur til Herning, for at besøge en af mine kammerater, og se 007 etc. og her i dag, da jeg kørte hjem af, kørte jeg forbi Søby brunkulslejrene som ikke ligger langt fra Herning. Dette kunne være et udemærket forslag til en forårstur/sommertur. Jeg har været inde og studere overnatningsmulighederne under skov og naturstyrelsen, og der er faktisk telt plads inde i selve brunkulslejrene ved Langesø.
Jeg synes det kunne være fedt at lave en tur til denne fantastiske naturperle. Hvis man mere er til Shelters ligger det 4 shelters i Sunds Kommune plantate ikke langt fra Søby. Til Jer som endnu ikke har været ved brunkulslejrene i Søby, venter der Jer noget af det smukkestes natur Jylland kan mønstre.... det er virkelig en køretur værd. Se eventuelt denne lille udsendelse om stedet, det er godt nok nogle måwklappere der er med i udsendelsen, men man får da et indtryk af hvad vi har med at gøre, men pigen er skøn nok
http://www.tvmidtvest.dk/sw34941.asp
Mvh Søren