Indlæg af stødende karakter slettes uden varsel. Øvrige indlæg vil forblive på forum til 'evig' tid. Vis omtanke med brugen af foto og video, hele internettet kan kigge med.
Vi fik desværre ikke taget nogen fra da det blev rigtig sjovt.
Der ligger et enkelt billede her (3. sidste) som Leif tog som jeg har tilladt mig at smide op:
så derfra skal trækkes turen til mols. over i mols bjerge kørte vi nok 15 km rund i terrænnet også lidt hvor der ikke var nogen vej
så kørte vi mod thorsager der er nogle gode grusveje der ude, også en masse marker vi var ude at køre lidt på. Så fulgte vi en vej der blev til et spor som endte i en sump hvor twinden gik ned på maven godt vi var 2 så vi kunne få den trukken op igen vi kørte nok ca 8 km på grusveje derovre turen var rigtid god men søren der var for lidt mad næste gang må du også med så kan du tilføje turen noget gastronomi du er jo kendt for at kunne finde en grilbar i sahare
og til Mathias rigtig hyggelig dag det må vi gøre igen en dag
Kunne i være klar på en bette tur søndag? Det ser ud som om vejret bliver nogenlunde.
Jeg skal godt nok på familieweekend, men jeg satser på at være hjemme og klar til at starte knallerten op omkring kl 1330.