Godt at høre fra dig/jer i Kinesien. Trist med Little Mermaid, men måske der kommer gang i den igen, det håber jeg. Det var hyggeligt at sidde på "balkonen" og spise dansk morgenmad
Tja, krisen kradser jo alle vegne, og alle aviser er fyldt med det. Jo mere der skrives jo værre bliver det næsten, så måske skulle ordet krise forbydes de næste 2 år

Heldigvis er vi nogle som ikke risikerer jobbet, så jeg tænker egentlig ikke så meget over det, og forsøger at holde forbruget oppe, så alle presser(vinpresser) kører på fulde omdrejninger. Heldigvis.
Godt at høre at pumpen kører som den skal. Det med trætheden kan jo også skyldes alderen ?

Jeg håber at jeg bliver klar til mc sæsonen 2009. Havde troet at et brækket håndled var på plads igen efter et par måneder, men jeg er blevet møj klogere - sur røv. Nåh, håber det bedste. Det ku' ellers være fedt med endnu en "Mongoltur" og så på nye maskiner
Har lige læst i avisen at der er faldet sne Beijing, hvilket åbenbart er sjældent, og at dette er den første nedbør siden slutningen af oktober. De skriver at det skyldes ampuller med sølviodid der er hældt ud over skyerne

Jeg føler mig hensat til et Georg Gearløs påfund i et Ander And blad fra 60'erne, som jeg har stående et eller andet sted i kælderrodet
Mange hilsner og fortsat go' vinter fra mig
Bigfoot