Nye spaendende opgaver.........

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Brugeravatar
Søren Dahl
Geografisk sted: Kolding

Hej Peter og Carina

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Peter og Carina

Hjerteligt velkommen hjem. Det glæder mig meget at høre, at I havde en rigtig god tur. Glæder mig, lige som Mogens, til at høre meget mere om Jeres tur.

Jeg kommer ud og besøger Jer en dag når I lige er komme ordenteligt hjem, I kan bare slå på tråden, så kommer jeg lige forbi og hilser på Jer - glæder mig meget til at ser Jer igen.

Mvh Søren
Brugeravatar
Peter AT
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Fortælleaften..

Indlæg af Peter AT »

Hey Mogens og Søren..

Selvfølgelig vil vi gerne vise et par billeder og fortælle en enkelt røverhistorie fra kinesien.....

I hører da bare nærmere....

HugOgDask
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Torben Vester
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Indlæg af Torben Vester »

Hej alle.
Imponerende, saa mange der kigger ind paa denne traad - rigtig, rigtig dejligt, at nogle laeser hvad man skriver......
Det magiske tal for 5000 besoegende er taet paa - og hermed udloves et rigtigt kinesisk Rolex ur til den som bliver nr. 5000......
Drop navn og dette fantastiske klokkevaerk udleveres, naar jeg kommer til DK naeste gang......
Hilsen
Torben - kinesien
Brugeravatar
yaknudsen
Geografisk sted: Køge

I kina spiser de Rolex

Indlæg af yaknudsen »

Torben Vester skrev:Hej alle.
Imponerende, saa mange der kigger ind paa denne traad - rigtig, rigtig dejligt, at nogle laeser hvad man skriver......
Det magiske tal for 5000 besoegende er taet paa - og hermed udloves et rigtigt kinesisk Rolex ur til den som bliver nr. 5000......
Drop navn og dette fantastiske klokkevaerk udleveres, naar jeg kommer til DK naeste gang......
Hilsen
Torben - kinesien
Jamen, det er da både sjovt, underholdende og lærerigt at læse om. Så
det er ikke så mærkeligt at indlæggene bliver læst af mange. Jeg følger
selv interesseret med i hvad der sker omme på den anden side af kloden.
(Med en ganske lille smule misundelse). Jeg tror nok det var mig der blev
nr. 5.000 - men jeg synes ærlig talt at Mogens D. er den som har gjort sig
mest fortjent til en lille erkendtlighed. Dette lille hyggelige samlingssted
er såvidt jeg ved hans skaberværk, og det synes jeg da at han skal have
tak for.
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Brugeravatar
Søren Dahl

Mogens Damand og rolex....

Indlæg af Søren Dahl »

Jeg er meget enig med Yaknudsen..........Rolex manden er Mogens Damand........ han har også et bedre korpus til at bære sådan et majestætisk ur ;-)

Torben, jeg håber hver gang jeg komme ind på HARK forumet at der er mere under "Nye spændende opgaver" for at høre mere om din fantastiske tilværelse på den anden side af kloden.......

Mvh Søren
Brugeravatar
Nikolajsen
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

Ja ja, det er lige som hvis man følger med i "Lost" eller "24 timer" eller den slags, men glæder sig til næste "afsnit" :-P
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
MogensD

Re: Mogens Damand og rolex....

Indlæg af MogensD »

Søren Dahl skrev:han har også et bedre korpus til at bære sådan et majestætisk ur ;-)
Kære Søren :?: ;-)

Jeg ved ikke helt om jeg skal ta' det som en kompliment eller ................. :-D

Og til dig Jens, så længe jeg kan se at der er en aktivitet i klubben/forum behøver jeg ingen erkendtligheder, det du skrev er nok for mig ;-)

Og som alle andre, er det altid spændende at læse om, hvad "ham kineseren" :-D nu er ved at brygge sammen. Ha' det godt derovre Torben.

Hilsen Mogens
Brugeravatar
Søren Dahl

Hej Mogens

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Mogens

Det er naturligvis et kompliment, hvad havde du da ellers regnet med, vi mopper ikke folk her på forum bare fordi de er lidt godt i stand, det ved du da også godt Mogens ;-) ;-) ;-)

Mvh Søren
Torben Vester
Kontakt:

Der skal sgu ikke vaere noget fedteri..... Soeren, Jens og Mogens i faar da bare et hver........
Laenken maa i selv korte op (hvis det behoeves...... :lol: )

Hilsen
Torben Kinesien
Brugeravatar
Søren Dahl

Tusinde tak...

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Torben

Hjerteligt tak for bukserne - de er squ smarte ;-)

Mvh Søren
Torben Vester
Kontakt:

Hej med jer.
Her i kinesien er det blevet vinter - +5 om dagten og -5 om natten, lav luftfugtighed og straalende sol i dagtimerne.
Vi har startet paa vores julefrokoster, saa der er travlhed i weekenderne.
Som sidste aar serverer vi hele pakken: sild, fiskefillet, sylte, roeget og hvidvins dampet laks, flaeskesteg, andesteg + en masse andet og der sluttes af med ris alamande.
Der er ogsaa en del turister i byen for juleshopping. der skal jo ikke koebes mange gaver til Kina priser, foer billetten er betalt. KLM saelger for tiden billetter til lidt over 4000 kr t/r.
Min Kina alp kom jo ikke frem til vores planlagte tur til Mongoliet denne sommer, men der kommer jo en ny sommer.....
Jeg er forsoeger, at arrangere en lille tur naeste aar til maj/juni. Jeg har kontakt til en gut, som kan lave en super off road tur/oplevelses tur for os.
Enten paa en KTM, XT eller i Jeeps - alt efter deltagernes oenske....
Turen i Mongoliet vil vaere paa 9 dage, ca. 1400 km og derefter kan vi jo tage en tur til Beijing og se lidt af storbyen og de store sevaerdigheder, som den forbudte by, Muren, den Himmelske fredsplads m.m.
I Mongoliet vil vi koere igennem en fantastisk natur, vekslende mellem slette, graesland, hoejslette og ogsaa en tur i sandet i Gobi, hvor vi vil overnatte i telt i omraadet med verdens hoejeste sand dunes - op til 800 meter.
Alle som kan sidde paa en motorcykel kan deltage - det bliver ikke haard offroad. Koner, kaerester, boern m.m. kan evt. deltage som passager i en jeep paa hele turen.
Jeg garanterer, at det vil blive en oplevelse for livet og ingen behoever at saette livet paa spil. Foelge bilerne har mekaniker og samaritter om bord og vil ogsaa transportere al noedvendig udrustning.

Var det noget.......??? Det kunne vaere fedt med en HARK tur til denne spaendende del af verden - sammen med nogle rare mennesker.
Prisen er ikke fastsat endnu, men turen vil blive arrangeret saa billigt som muligt.
Hilsen
Torben - Kinesien
Brugeravatar
Søren Dahl

Yders spændende....

Indlæg af Søren Dahl »

Det lyder simpelthen bare alt alt for spændende......

Jeg sidder på arbejdspladsen.... må løbe igen, vender snart tilbage.

Ha det godt, Torben..

Mvh Søren
Brugeravatar
Nikolajsen
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

Hold da helt k..., hvor lyder det spændende :-D .
Jeg ville ønske at jeg kunne sige at sådan en tur, var jeg med på, MEN desværre kan jeg med 99,99999 % sikkerhed, sige at det får jeg hverken råd, eller tid til.
Og hvis jeg skal være meget nøgtern, må jeg nok indrømme, at det der med at være hjemme fra, (i mere end en uge) ikke lige er mig :oops:
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Brugeravatar
Nejmann
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Mongoliet

Indlæg af Nejmann »

Det lyder enormt spændende, Torben. Hvis pengene og kalenderen kan række, så vil jeg meget gerne med.

Hvad var det lige der gik galt med Kina-alpen?

-Kåre
Brugeravatar
Søren Dahl

Så er jeg tilbage igen........

Indlæg af Søren Dahl »

Jeg er bare klar......... vil meget gerne høre meget mere om den tur...... og jeg har samme udgangspunkt som Kåre....

Mvh Søren
Besvar