Indlæg af stødende karakter slettes uden varsel. Øvrige indlæg vil forblive på forum til 'evig' tid. Vis omtanke med brugen af foto og video, hele internettet kan kigge med.
Jeg må sige at I går til den der ovre på øen! Vi andre kan jo ikke lade være med at være lidt misundelige på jeres lørdagsture, og det er bestemt ikke en negativ ladet misundelse
Jeg håber at jeg engang i løbet af sommeren får lejlighed for at slutte mig til jer på en af turene, og måske oven i købet får nogle af de andre jyder med...og hvem ved, måske en enkelt fynbo kan lokkes ud af hullet også, hvis man presser nok
Tusind tak fra mig til alle deltagere i lørdagens tur,. Specielt Christian Lau, som tager turen fra Nivå til Roskildehavn, og retur, bare for at hilse på.........respekt .
Det blev til (for mig) ca. 180 fantastiske km.
Og tak til Lykkedal for rundvisning i "hans" område, og det gik jo forrygende, med fede veje.
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Tak til Lykkedal for de fine billeder, og den seje video. Så kan de andre
lissom fornemme hvad de er gået glip af.
Lad os for en god ordens skyld gentage:
Alle de HARK'ere som måtte have lyst er velkomne til at deltage. Og med
den entusiasme der bliver lagt for dagen, kunne jeg sagtens forestille mig
at der vil være flere Sjællandske HARK'ere som stiller op til en lille
rundvisning i deres lokalområde.
Indtil videre har konceptet med at improvisere når vi mødes vist sig at
"holde hele vejen". Super hyggeligt, og dejligt uforpligtende.
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
Det er da dejligt at laese om jeres loerdagsture paa Sjaelland - fedt, at der er kommet godt gang i HARK paa "Djaeveloeen"....
Flotte billeder...!!
Men jeg bliver noed til at spoerge ang. optagelseskravene i HARK paa Sjaelland: naturligvis skal man eje en Honda V-tvin og gerne sort MC toej, men skal man vaere graa haaret..........???... sorry... jeg kunne ikke lade vaere efter at jeg saa billederne.
Mange glade hilsener
Torben - Kinesien, ogsaa med graatoner...
PS: med manglende tegngivning, kan i roligt laegge den naeste tur til Kina - I vil passe perfekt i bybilledet!!
Sikke fine billeder, nu også med ruten. Men hvad er det for nogen turguider, det er jo bare sik sak, uden rigtigt at komme nogen steder
Åhe det er skønt, med sådan en køretur.
Sidder og bliver helt ked af det, når jeg tænker på at der ikke bliver nogen lørdagstur i flere uger nu. De fleste af os, er optaget til anden side på lørdag. Og næste lørdag er det jo klubtræf på Campen, men det bliver jo også godt
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Mon ikke der er nogen som melder sig frivilligt til at køre Lørdagstur på
Sjælland medens resten af fraktionen rejser til Jylland og deltager i familie
tam-tam.
NB: Hvis vi skal zig-zagge hele vejen til Touring Camp på samme måde som
vi kører Lørdagstur bliver det en (dejlig) lang tur.
Erfaren arbejdsmarkedspensionist, og lalleglad Honda NC750XAD chauffør.
Efter egen vurdering - verdens eneste normale person ;-)
yaknudsen skrev:Mon ikke der er nogen som melder sig frivilligt til at køre Lørdagstur på
Sjælland medens resten af fraktionen rejser til Jylland og deltager i familie
tam-tam.
Nå jo, selvfølgelig det var bare fordi at 100% af deltagerne i går, pudsigt nok havde andre planer nu på lørdag. Og så er der selvfølgelig næste lørdag.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'