Roadbook Rally 2013 - Løvspringstur
Re: Roadbook Rally 2013 - Løvspringstur
Hej Steffen.
Jeg er klar til en tur til, og mon ikke Finn også skal med.
Mvh John Sigh
Jeg er klar til en tur til, og mon ikke Finn også skal med.
Mvh John Sigh
"Der er intet der er så galt,at det ikke kan blive værrer"
" Man skal aldrig tynde sin whisky med kaffe,brun farin og flødeskum før man skal sove !"
" Man skal aldrig tynde sin whisky med kaffe,brun farin og flødeskum før man skal sove !"
Knægten skal konfirmeres, så det bliver desværre ikke igen i år
, men til alle Jer der overvejer, så kan jeg kun sige at I skal melde Jer på banen. Det er simpelthen supersjovt og et fantastisk arrangement.

- Lasse Pedersen
- Geografisk sted: Brøndby
Godmorgen Steffen
Jeg skal vel ikke tilmeldes?
Jo jeg kommer som aftalt og jeg er så sikker på det bliver god oplevelses tur
Jeg skal vel ikke tilmeldes?

Jo jeg kommer som aftalt og jeg er så sikker på det bliver god oplevelses tur

Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby
Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.
Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Brøndby
Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.
Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Hej Holst
Har sat kryds i kalenderen - så jeg er klar til at stille frokost an ligesom sidst. Jeg trykker lige Iver aka Le Garnd Hark'chef lidt på mavsen og hører om han ikke også er med.
Lad os snakkes om det praktiske senere
Har sat kryds i kalenderen - så jeg er klar til at stille frokost an ligesom sidst. Jeg trykker lige Iver aka Le Garnd Hark'chef lidt på mavsen og hører om han ikke også er med.
Hej Tryksen. Du kan tage den helt med ro, jeg er for længst blevet, indkaldt/indrulleret/udkommanderet til køkkentjeneste......... Gik egentlig og var betænksom ved om du havde ladet mig i stikken i årTryksen skrev:Hej Holst

Mvh Chefen for køkkenbrigaden.
Fuck Chrome.
HARK Rules
HARK Rules
Oh'la Le grand I'ver
Vidste at du var til at regne med - har Le'Mopesat's bøger - er vi derude!!! Lad os lige stikke hovederne sammen - udveksle forklæde, lave menu og eller bare lige - ja, du ved
Go aften herfra
Vidste at du var til at regne med - har Le'Mopesat's bøger - er vi derude!!! Lad os lige stikke hovederne sammen - udveksle forklæde, lave menu og eller bare lige - ja, du ved

Go aften herfra
"You meet the nicest people on a Honda" så jeg har sat kryds i kalenderen, venter spændt på tilmeldingsproceduren og håber man kan snige sig med - også uden Honda