hej alle
vil bare lige skrive et par ord om min helbredstilstand... .) - jeg stod jo for weekendens dramatik.
jeg bruger altså ikke så mange kræfter på at gøre denne tekst flot og fin - jeg kan godt skrive med begge hænder, men det gør lidt ondt :)
ja som i som var med på shelterturen ved kørte jeg galt på vej til fur - ulykken skete ved, at en billist overstå mig, så jeg måtte en tur op på kølerhjelmen, men heldigvis reddede min erfaring mig fra at det gik helt galt, jeg var lige kommet rundt i et sving på vej mod færgen, da jeg så en bil køre op til ubetinget vigepligt med lav fart(højre side), en eller anden ting i mig (guderne må vide hvad) fik mig til at tage ladegreb på koblingen og bremserne, og jeg slap gassen, og ganske rigtig kørte bilen lige ud foran mig, jeg kastede anker for fuld gas, og var kommet godt ned i fart, da jeg ramte bilen med lav fart. Jeg blev kastet af cyklen, og landede på køleren. Efterfølgende kom der en bil med to gutter som hjalp til med motorcyklen, og jeg fik en rigtig god rolig dialog med den ældre og rystede herre der kørte bilen. Flere stoppede og ville hjælpe, flinke folk :) - manden og jeg kørte op til en lokal gård, og fik snakket lidt med dem, og vi fik en stykke papir og en kuglepen, så vi kunne få udvekslet oplysninger, og jeg fik tage billeder af ulykkesstedet og køretøjerne. Jeg fik sendt den ældre herre hjem, og fik forsikret mig, at han kunne køre forsvarligt hjem, han takkede for god og rolig opførsel - og fik sagt undskyld for 10. gang

Jeg fik snakket med Henrik Hald, og fik lidt psykologisk førstehjælp gennem telefonen af Peter - tak for støtten Henrik og Peter
Så ventede jeg ellers på min far og min fars kammerat der ville komme og hente mig, og på fejebladet som kunne hente dyngen. I mellemtiden stoppede der flere af de lokale og tilbød mig husly, kaffe etc, men jeg var ok (bortset fra et ømt og stift håndled og lidt knubs), så jeg klare mig. Så kom Thomas forbi, han kørte forbi, men så hurtigt at det jo var en africaner der holdte der, så Thomas kørte hurtigt tilbage og vi fik en rigtig god sludder - tusinde tak for det hele Thomas, det varmede enormt meget at snakke med dig - tak

Så aftalet Thomas og jeg, at han skulle køre videre, kort tid efter kom Niels, og vi fik en rigtig god snak også - tusinde tak for din støtte Niels - det var dejligt. Mens NIels var på besøg kom min far, og Falck(på samme tid). Dyngen kom ombord, og bliver nu kørt på værksted og skal takseres, jeg selv blev kørt på skadestuen i Viborg, hvor lægen heldigvis kunne fortælle mig, at håndledet blot var forstuvet, og skulle holdet i ro nogle dage - glad for at det er det venstre håndled

Jeg fik ringet til den ældre herre, og fik forsikret mig, at han var kommet godt hjem, og fik fortalt ham at jeg var ok - han var enromt glad over nyheden - men stadig meget ked af det.
Endelig blev jeg kørt hjemme til mine foældres hjem, hvor jeg overnatter i nat - Måtter var enortm glad for at se sin søn i god behold efter omstændighederne, og det blev kvitteret med en god gang husmandskost i riglige mængder
Jeg filosofer lidt over livet og hændelsen lige nu, og er mærkeligt glad og tilfreds - ikke med ulykken og det som er sket, men at jeg er i live og i god behold - smertene fortager sig med tiden, og tingene ordner sig nok, alt dette interessere ikke mit hoved lige nu, i aften har jeg været ude og se på månen og på stjernerne sammen med min fældre, aldrig har stjernehimmelen og månen været så smuk som i aften.......
Kør forsigtig når i bevæger Jer i trafikken - min erfaring som motorcyklist, mit gode tøj, og en god portion held reddede mig denne gang - men situationen har også lært mig, at livet nok ikke skal tages for givet - i hvert fald vil jeg nok overvejen min kampe i fremtiden med omhu, og sætte ekstra fokus på det jeg holder af - alt andet er spild af tid

AMEN
Tak til Jer som gad at læse hele smøren igennem, det hjalp personligt mig, at få tingene gennem fingerne.....
Mvh Søren
- hvis nogle vil i kontakt med mig pr tlf. så ring på 86488187(det er mine forældres nummer, så er der nogle andre en mig som tager tlf er det altså derfor, jeg bliver lige passet hos dem et par dage) - mit eget nummer er midlertidig ude af drift til næste uge pga noget rod med omflytning af nummer fra et selskab til et andet
ps Kåre(som er blandt mine nære venner), hvis du bliver lidt overrasket når du læser dette, er det altså ikke fordi jeg ikke ville ringe til dig da det skete, men du er på en hyggelig korweekend, og det skulle du have lov til uden at skulle forstyrres med mine ulykker, jeg forsøger at ringe til dig søndag aften (og håber på at komme dig i forkøbet inden du læser denne tekst, men hvis ikke, så hermed derfor)