Klubens årlige forårssheltertur d. 16.-17. marts
Re: Klubens årlige forårssheltertur d. 16.-17. marts
Hejsa
Er desværre nød til at melde fra turen på grund arbejde.
God tur til jer alle.
René
Er desværre nød til at melde fra turen på grund arbejde.
God tur til jer alle.
René
AFBUD: Klubens årlige forårssheltertur d. 16.-17. marts
Jeg kommer ikke, desværre bliver vejret nok for trist til den forholdsvise lange tur 

Jeg vil sidde her søndag morgen og se årets første Formel 1 løb, og ærgre mig over jeg ikke var med lørdag.
Hygge

Jeg vil sidde her søndag morgen og se årets første Formel 1 løb, og ærgre mig over jeg ikke var med lørdag.
Hygge
Jeg har besluttet også at melde afbud, for første gang i klubbens historie deltager jeg ikke i shelterturen, det er med stort vemod!!!!!
Men vejret er ikke lige min kop the i den kommende tid. Er sikker på i får en kanontur jer der tager afsted.
Mvh Iver.

Men vejret er ikke lige min kop the i den kommende tid. Er sikker på i får en kanontur jer der tager afsted.
Mvh Iver.
Fuck Chrome.
HARK Rules
HARK Rules
Jeg vælger også at trække stikket
Men kan I have en forrygende tur

Men kan I have en forrygende tur

Sorry, jeg melder også fra pga vejret.
Vi ses næste gang.
/ Thomas
Vi ses næste gang.
/ Thomas
Halløj I brave shelter folk
Vejret har gjort at vara'en og undertegnede står ved beslutningen om at al transpot i denne week-end - KUN foregår hvis der er fire hjul på køretøjet.... og ATV'en er desværre unden plader, så - go tur herfra
Vejret har gjort at vara'en og undertegnede står ved beslutningen om at al transpot i denne week-end - KUN foregår hvis der er fire hjul på køretøjet.... og ATV'en er desværre unden plader, så - go tur herfra
- Lasse Pedersen
- Geografisk sted: Brøndby
Godmorgen Alle HARKer
Jeg sider her hjemme snotten løber ud af hovedet
Ja jeg ved godt jeg ikke skulle med, fordi jeg skulle have været til Deletant med min datter
også det har jeg aflyst
Så jeg kan rigtig side og have ondt af mig selv!!!
Kan i have en rigtig god tur, i aner ikke hvor gerne jeg ville have været med!! for hvad er støre end livet med Harker
Jeg håber for mig selv godbedring
For jeg er så misundelig på jer
Jeg sider her hjemme snotten løber ud af hovedet

Ja jeg ved godt jeg ikke skulle med, fordi jeg skulle have været til Deletant med min datter

Så jeg kan rigtig side og have ondt af mig selv!!!
Kan i have en rigtig god tur, i aner ikke hvor gerne jeg ville have været med!! for hvad er støre end livet med Harker

Jeg håber for mig selv godbedring

For jeg er så misundelig på jer

Hilsen Lasse (Trapper)
Brøndby
Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.
Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Brøndby
Transalp RD11 06 sort. 202.000. km. 102.Færger.
BSA B 40 WD. 67.
Sidecar cross is for men! Transalp is for an old man!!
Man ved aldrig hvornår man ser en sort Transalp
Tak for en hyggelig tur til de fremmødte til årets forårs(vinter)sheltertur. Håber i alle er kommet godt hjem.
- Vedhæftede filer
-
- DSCN1580.JPG (85.62 KiB) Vist 18269 gange
-
- sne-mc.jpg (152 KiB) Vist 18269 gange
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
Så kom jeg godt hjem til det næsten snefrie Als.
Mange tak for en super hyggelig tur! Jeg kommer helt sikker med en anden gang igen!
Her er lidt billeder fra turen, så i andre kan se hvad i gik glip af!
Her er vi lige ankommet til shelter pladsen hvor der var begyndt at sne lidt. efter kort tid, fik vi at vide at vi skulle flytte vores Hondaer og én Yamaha ned til den nærliggende p-plads, da skovfogedens kone var bange for at vi ødelagde græsplænen.

Her et par timers senere, var der kommet en smule sne, ikke meget syntes jeg.

Her er så vores fantastiske køkken!

Så blev der kokkereret!

Vores hyggested dagen der på!

Her er så vores morgenfriske maskiner, der næsten ikke kan stå stille for bare begejstring over at skulle og hygge i sneen!

Vi skulle lige have lidt morgenmad, og til morgenmaden fik vi besøg af en lille Rødkælk(tror jeg) som kom meget tæt på.

Her blev de ædle maskiner så pakker og gjort klar til turen hjem igen!

Mange tak for en meget hyggelig tur! Ses til næste fællesarrangement!
Mange tak for en super hyggelig tur! Jeg kommer helt sikker med en anden gang igen!
Her er lidt billeder fra turen, så i andre kan se hvad i gik glip af!

Her er vi lige ankommet til shelter pladsen hvor der var begyndt at sne lidt. efter kort tid, fik vi at vide at vi skulle flytte vores Hondaer og én Yamaha ned til den nærliggende p-plads, da skovfogedens kone var bange for at vi ødelagde græsplænen.

Her et par timers senere, var der kommet en smule sne, ikke meget syntes jeg.

Her er så vores fantastiske køkken!

Så blev der kokkereret!

Vores hyggested dagen der på!

Her er så vores morgenfriske maskiner, der næsten ikke kan stå stille for bare begejstring over at skulle og hygge i sneen!

Vi skulle lige have lidt morgenmad, og til morgenmaden fik vi besøg af en lille Rødkælk(tror jeg) som kom meget tæt på.

Her blev de ædle maskiner så pakker og gjort klar til turen hjem igen!

Mange tak for en meget hyggelig tur! Ses til næste fællesarrangement!

- Søren Dahl
- Geografisk sted: Kolding
Hej alle
Hold da op hvor ser det bare mega hyggeligt ud
- at der er sne gør bare tingene mere all road agtige og giver også et pust af barskt og stanhaftigt karakter til tures deltagere - og giver klubben endnu et pust af alsidighed på sit cv - fedt 
Tak for billederne - de er rigtig gode - og dejligt at stilen bliver holdt - Hald enten drikker eller spiser på de fleste billeder
Mvh Søren
Hold da op hvor ser det bare mega hyggeligt ud

Tak for billederne - de er rigtig gode - og dejligt at stilen bliver holdt - Hald enten drikker eller spiser på de fleste billeder

Mvh Søren
Tak for billederne.. En sej flok
Bedste hilsner
Jens

Bedste hilsner
Jens
Halløj...
Ja her blev bukkene så skilt fra fårene - mege sejt. Er ked af at jeg ikke "turde" deltage og når jeg ser alt det sne undre det mig, at der overhovedet var nogen der turde - men godt gået.
Er dog af den helt klare overbevisning at "med så lav" en tilslutning, burde Kjelde næsten tvinges til at gøre det igen
- men vejret taget i betragtning, kan vi måske først forvente at de fleste dage i juni blir uden sne
Fede billeder, men Kjelde, du bør lave en tur mere så vi "tøser" kan komme med
Ja her blev bukkene så skilt fra fårene - mege sejt. Er ked af at jeg ikke "turde" deltage og når jeg ser alt det sne undre det mig, at der overhovedet var nogen der turde - men godt gået.
Er dog af den helt klare overbevisning at "med så lav" en tilslutning, burde Kjelde næsten tvinges til at gøre det igen

Fede billeder, men Kjelde, du bør lave en tur mere så vi "tøser" kan komme med
Tryksen.....der kommer jo både generalforsamling og sommercamp, så må vi håbe der er forår og sommer til den tid 

lars kjelde