Nu er ferieplanerne for mit vedkommende planlagt - jeg tager afsted uge 24-26 målet er Nordkap. ( Den 11 juni kl. 12.30 med færge fra Hirtshals - Kr. Sand). Grunden til at vi tager af sted så tidligt, min kammerat og jeg, er at vi vil opleve sneen på bjergene (vejene er helt fri for sne på denne årstid) og så vil vi undgå de forbandede autocampere!!! (håber ikke jeg træder nogle over tæerne ;) Jeg glæder mig rigtig meget! Min kammarat har GPS 5 som jeg selv har, men han har bare købt opdateringen til hele Europa, så de nye Norge opdateringer er med, med ALLE de små grus og jordveje, så de skal afprøves - så kan det jo være at min TransHarley rent faktisk skrifter navn til TransAlp igen fordi den måske får lidt ridser - men jeg er egenteligt også lidt ligeglad - det er ikke essensen at have verdens flotteste motorcykel (det bliver en Alp nok heller ikke ;) Men det er i hvert fald en af verdens bedste off road touring cykler - og det skal den fortsat bruges til - det er sikkert - hvis jeg ikke tør bruge den til det kan jeg lige så godt sælge lortet og købe mig en autocamper og klippe pi**en af!!!!

Hvad er Jeres ferieplaner (altså dem som foregår på motorcykel) for i år - fortæl fortæl

MVH Søren