En go gerning og en go tur version 2.

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Brugeravatar
YETI
Indlæg: 148
Tilmeldt: 18. jun 2005, 17:44
Geografisk sted: Århus

En go gerning og en go tur version 2.

Indlæg af YETI »

Så gør vi det igen!!!
Sidste år besøgte vi Bavnebjerg Bo og Aktivitetscenter for handicappede. Det var et stort hit og vi blev rigtig godt modtaget af beboerne med vafler, kaffe og kage samt højt humør og bannere og flag.
Vi gentager succesen igen i år og mødes ved Slusekiosken i Ry lørdag d 23 august kl 14.00 og kører i samlet flok til Bavnebjerg , hvor beboerne venter på os. Efter underholdning (Søren har lovet at spille for os ) og lidt motorcykellir, går turen mod Århus, nærmere bestemt hjem til mig hvor vi spiser aftensmad og hygger os. Den berømte Con Carne vil blive forsøgt gentaget... :-P
Mød op og gør en god gerning og få en go tur..

Vh YETI
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

ØV!

Indlæg af Søren Dahl »

ØV!

Jeg har lige fundet en indbydelse frem jeg fik for 1 måned siden, havde glemt at kigge på datoen - jeg skal til bryllup den 23 august med en af mine gamle klassekammerater og venner gennem 20 år!! En rigtig dejlig dag bliver det helt sikkert, men jeg er også super ærgelig og ked af at jeg ikke kan deltage i turen ud til din søn, Jens :cry:

Det er godt nok bare super super ærgeligt!!! Nå men så må I undvære mig og didgeridoo'en i år - !!! ØV! :-?

Mvh Søren
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Jeg kommer.... ser frem til at se fanklubben med banner....
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
YETI
Indlæg: 148
Tilmeldt: 18. jun 2005, 17:44
Geografisk sted: Århus

Flytning af tur

Indlæg af YETI »

Det har vist sig at den valgte dato ikke var så hensigtsmæssig da flere fortsat har ferie, og nogle har booked alt optaget :-( ... Jeg har derfor flyttet turen til lørdag d 20 september i stedet. Jeg håber at rigtig mange har mulighed for at deltage så vi kan få en fin tur..

Hilsen YETI ;-) [/b]
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Jens

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Jens

Jeg glæder mig rigtig meget, og jeg er også glad for, at jeg på denne dato kan deltage - det bliver rigtig fedt - og jeg skal nok huske min didgeridoo, så vi kan få blæst lidt gang i festen :lol:

Vi ses

Mvh Søren
John

Indlæg af John »

Hej Jens
Jeg er klar d. 20.9. Så synes jeg du skal lægge en snørklet rute lige som sidste år fra århus til ry. Sp skal vi sparke lidt dæk, vride lidt håndtag høre på Sørens "trutteri" (venlig ment Søren :-)) og spise vafler med tilbehør . Lyder godt. Der er sikkert mange andre All-roadere som også er med på denne hyggetur til glade mennesker. Hilsen Bigfoot
John

Indlæg af John »

Så gutter fra det øst og midtjyske, og ja gerne flere til. Nu er det ud af hullerne og melde jer til.
Det handler om en tur ned til nogle af vore medborgere som MEGET GERNE vil have besøg af nogle "vilde vikinger" på mc'er der kan køre på andet end asfalt. men som ikke selv har muligheden for at praktisere. Sidste år blev vi modtaget med bannere, glæde, kaffe og friskbagte vafler med tilbehør. Hvis vejret samtidig arter sig som sidste år kan det kun blive en go' oplevelse samtidig med den gode gerning.
Så ud af "hullerne" og giv Jens "Yeti" en tilmelding eller en klarmelding.
Hilsen John "Bigfoot" :twisted: :arrow:
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Sorry, jeg har glemt at melde mig til - kommer.

/Mogens
Brugeravatar
Nejmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: 09. jan 2005, 22:48
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Indlæg af Nejmann »

Hej Jens

Det tror jeg godt jeg kan :-) Hvor er det lige vi mødes? Den eneste Slusekiosken jeg kan finde på nettet, ligger i Silkeborg.

mvh Kåre
leif

Indlæg af leif »

heh jeg tror sku lige jeg kan nå at være med på turen men er på arbejde til ca kl 13 er der nogle jeg kan følges med til ry for jeg kender ikke denne kiosk
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Jeg tror Jens mener den kiosk der ligger nede ved søerne i Ry!!!!!!

Hvor man kan købe is pølser og sådan!!!

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

leif skrev:er der nogle jeg kan følges med til ry for jeg kender ikke denne kiosk
Hej Leif

Jeg kan komme forbi dig, så kan vi følges derned.

Hilsen
Mogens
leif

Indlæg af leif »

Det lyder godt mogens
Brugeravatar
YETI
Indlæg: 148
Tilmeldt: 18. jun 2005, 17:44
Geografisk sted: Århus

Indlæg af YETI »

Supergodt at vi får flere med... Kiosken er nem at finde ikke langt fra rundkørslen midt i Ry by. Der er ikke så meget at tage fejl af da byen er lille og overskuelig. Tidligere var der et slæbested hvor kanoer blev fragtet over vejen, nu er der lavet en flot plads ved søen hvor der af og til møder en del mc-ister op... Vi mødes kl 14.00 og der er stadig plads til flere..
Brugeravatar
JP
Indlæg: 311
Tilmeldt: 16. aug 2007, 21:02
Geografisk sted: Nørager

Indlæg af JP »

Jeg kommer også på lørdag.

Hilsen Jørn P.
Besvar