Nytårstur med ØSSL

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Gæst

Nytårstur med ØSSL

Indlæg af Gæst »

Hej alle.

det var så i denne weekend, d. 22/23 januar at Peter, Bjarke og jeg deltog i DORMCK's nytårsrally i langå. Det foregik hos den lokale mudderklub i Langå, ØSSL, Østjysk SumpScooter Laug.

Dagen startede med at vi mødte op sidst på formiddagen hos ØSSL hvor der så var en lille briefing på dagens tur, der blev sparket lidt dæk osv.
Og så afsted gik det. Vi var vist omkring 22 cyklister.
Det hele startede faktisk ganske godt. I den første skov med det dybeste mujjerhul mistede jeg min tændingsnøgle.. træls ting. Jeg skulle lige koncentrere mig om at komme ordentligt igennem mujjeret da en dum gren så åbenbart fik fak i nøglen uden at jeg opdagede det.. æv æv. men hvad fanden, der var jo stadig tænding på, så jeg var bare nødt til senere hen at pille stelforbindelsen af batteriet.
Det meste af dagen gik med at køre en smule på asfalt og så en god tur ind i en skov og lave lidt hjulspin, vælte og blive beskidt og hvad der til sig hører på sådan en tur. Dagen sluttede så i en grusgrav der nu kun bliver brugt til noget træning for 4x4 kørsel, ganske hyggelige spor. jeg fik dog ikke kørt så meget der da jeg væltede mere end hvad sjovt er.. og så blev jeg sgu sur og træt.. og gad ikke mere de dumme bakker hehe.. man er vel mand ;-)

Nå, men da vi så havde ræset rundt i den grusgrav i en god times tid, hvor der i øvrigt blev serveret suppe, kørte vi hjem igen mod klubben.. og hjemturen gik jo også over diverse spændende grus- og mujjerveje. skægt skal det være.

Om aftenen blev der så disket op med en masse lækkert mad. Tarteletter og fiskefilet, Oksesteg og flæskesteg med flødekartofler samt en god frugtsalat til dessert, det var bare livet. Derefter kunne man jo slå sig ned i baren og snakke med alle disse herlige mennesker der var til stede og drikke sig en lille en og hvad der til sig hører af hyggelig aktivitet.
Jeg fik ikke sovet særligt meget den nat da de åbenbart har en forkærlighed for Rammstein i Langå, slukkede først for musikken klokken halv fire søndag morgen, og fyrede så op igen fem timer senere, halv ni. Men hvad, lidt søvn blev det da til.

og ved i hvad,ud af 22 maskiner skete der vist kun skade på en enkelt eller to... er det ikke utroligt?? Min cykel havde allerede lavet testamente, men det blev så ikke nødvendigt i denne omgang. Nu glæder jeg mig til om en god måneds tid hvor der er Trangiatræf med DORMCK, det bliver helt sikkert fedt sgu..


Hyg jeg derude... og pas på jer selv, man kan også brække en arm af at falde ud af sofaen... eller brænde sig på kaffen.. uha uha.. mulighederne er mange :-P
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

kanoooont!!!

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Tom

Det lyder simpelthen alt alt for grineren, jeg bliver altså nød til at have en off roader igen og med på sådan nogle gale streger igen!!!

Godt skrevet iøvrigt Tom, lyder bare totalt i orden!!

Jeg glæder mig til at høre noget mere om din tur på fredag aften.

MVH Søren
Mogens Dammand

Re: Nytårstur med ØSSL

Indlæg af Mogens Dammand »

Aastrup skrev:Dagen sluttede så i en grusgrav der nu kun bliver brugt til noget træning for 4x4 kørsel, ganske hyggelige spor. jeg fik dog ikke kørt så meget der da jeg væltede mere end hvad sjovt er.. og så blev jeg sgu sur og træt.. og gad ikke mere de dumme bakker hehe.. man er vel mand ;-)

Hyg jeg derude... og pas på jer selv, man kan også brække en arm af at falde ud af sofaen... eller brænde sig på kaffen.. uha uha.. mulighederne er mange :-P
Hej Tom

Fedt de havde fundet en grusgrav, det må da ha' været for din skyld, så du ku' føle dig hjemme :lol:

Lyder som en fed tur, og jeg lover dig......skulle du falde ned af sofaen på fredag, skal jeg nok hjælpe dig op igen ;-)

Hilsen
Mogens
Besvar