Island.

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Niels

Re: Island.

Indlæg af Niels »

Hej Niels.

Jeg var også en tur på Island i 09. Jeg slap dog hjem uden at smide rundt med MC'en som Kåre ;-)
Vi var 8 mand på turen, og vi lejede cykler der oppe. Først var det meningen at vi ville køre rundt på hovedvej 1. lige som Iver, men den endte med at vi lejede enduromaskiner og fik et par guider med istedet, så det blev en noget anden tur. Det var der jeg blev bidt af noget orange med 450 ccm 8-)
Hvis du alligevel skulle vælge at leje, kan jeg varmt anbefale de gutter vi lejede hos. Sverrir og Haukur er nogle super venlige og kompetente folk, sok kan tilbyde både Offroadere og Bigbikes, og som kender en masse fede steder, som man ikke selv finder. Du kan godt kontakte Sverrir på dansk, (han læser og skriver det nok lidt bedre end han taler det)

Link: http://www.bluemountain.is/
Billede


Hilsen Niels
jernhenrik
Indlæg: 134
Tilmeldt: 12. mar 2009, 18:06
Geografisk sted: Grenå

Re: Island.

Indlæg af jernhenrik »

Du kontakter bare nogle forskellige speditionsfirmaer som sejler på Island. Vi afleverede cyklerne på havnen i Århus og hentede dem på havnen i Reykavik. Vi ankom en dag før cyklerne. Men man kan sagtens bruge en dag på sightseeing og forberedelser. Der går bus fra Keflavik til Reykavik. Prisen på fragt kan jeg ikke huske men det var ikke vildt dyrt.

Hilsen
Jernhenrik
Besvar