Sheltertur 4 Oktober...

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Lige en opsummering af deltagere :

Søren Dahl
Henrik Hald
Iver
Henrik Larsen
Dan V
Peter H. Pedersen
Karina Pedersen
Jørn P.
Kåre Nejmann
DKadventurer
DKadventurer ven

Geografisk er Sønderjylland representeret med 1,
Nordjylland med 2,
Østjylland med 8 deltagere.

Dejligt med sådan en tilslutning.....

Hvad med Fyn og Sjælland ?.
Vi vil da rigtig gerne møde flere at jer der har samme lidenskab for disse unikke maskiner, krydret med lidt friluftliv, på en forhåbentlig dejlig Oktober weekend.

Synes det vil være en god ide at få fastlagt vores shelterplacering, af hensyn til tilmeldte- og de måske lidt afventende deltagere.....

Hvis der er stemning for lidt fælles madlavning, har vi et par mega støbejerngryder vi kan tage med....

Karina & Peter :-D ;-)
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hey Peter.

Ikke fordi det skal handle om andet end motorcykler eller fordi jeg er specielt madglad, men jeg har haft lidt "våde drømme" om sådan en støbejernsgryde med enten lammekøle eller skank!!!!!! Evt braiseret med lidt mørkt øl!!!! I rigelige mængder så der er nok til alle........

Kunne feks gøres ca sådan her http://oelogmad.dk/opskrifter/recept.php?id=70 bare et forslag!!!!!!!!

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Hvor du da kan sælge varen... Iver.

Hvis du er ligeså god til at lave mad, som du er til at bage, vil vi gerne være på "madhold" med dig....

Opskriften ser helt fantastisk ud... så den er vi med på..

Er der flere der føler sig fristet af Støbejerntilberedt Ølbraiseret Lammekølle, der er tilberedt over et knitrende bål, mens der nydes en havaneser og indtages en øl, så slut jer til :shock:

Synes egentlig der er ret lang tid til vi skal afsted....

Karina & Peter :-D ;-)
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hey i to....

Jamen nu er det jo bålet og ikke mig der laver maden, skal vi lige huske!!!!! Jeg kaster jo bare lidt forskelligt i gryden og røre lidt og skærer lidt ind imellem!!! Men tak for komplimentet!!!!

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hey alle....

Jeg smider nok kæresten bagpå, så deltagerlisten er indtil videre:

Søren Dahl
Henrik Hald
Iver
Merete
Henrik Larsen
Dan V
Peter H. Pedersen
Karina Pedersen
Jørn P.
Kåre Nejmann
DKadventurer
DKadventurer ven

Jeg regner med at alle er med på lammekøle i mørk øl, ellers må i lige sige fra!!!!!!!!

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

FEDT!!!

Indlæg af Søren Dahl »

FEDT med så mange deltagere - jeg glæder mig rigtig meget!!!

Hvor skal vi køre hen ?

Mvh Søren
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej Søren.

Jeg tror at hvis du har et forslag så tager vi det, for mig er det et fedt hvor vi tager hen, bare der er 4 shelter nu vi er så mange, bålplads med brænde og lokum.........

Vi kunne tage nordpå!?

Da jeg ikke er til fælleskørsel, vil jeg helst at vi kan mødes et sted (evt tankstation eller supermarked) i nærheden, så vi kan følges til pladsen!!!

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Hejsa Søren...

Synes du skal tage en primus motor beslutning omkring lokalitet med turen.....

De tilmeldte har haft mulighed for at komme med forslag, og jeg gir dig min fulde støtte til det valgt du foretager... ;-)
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Lokalitet.

Indlæg af Søren Dahl »

So be it.....jeg har valgt :-D !

Det bliver en shelterplads ved Silkeborg

Her er lokaliteten fra Skov og Natur styrelsen:

http://www.friluftskortet.dk/details.as ... tema=False

Ved ikke om jeg har været der før, men det virker som et fint sted, med 4 shelters, vand, toilet og bålplads.

Vi mødes kl. 10.00 lørdag den 4. oktober i Randers på Shell på havnen i midtbyen ved rutebilsstationen. Dem som finder det upraktisk af geografiske grunde, må lige sige til, så laver vi en opsamlingsplads for dem et mere praktisk sted i forhold til Silkeborg.

Derefter kører vi til en købmand og foretager fællesindkøb og sætter kursen mod Silkeborg. (Finder et opsamlingssted til dig Iver 8-) )

Er der nogle som er I tivil om, hvad man bør have med på en sheltertur ? Hvis ja, kan vi lige tage den her på tråden.

Jeg regner med, at vi stopper og spiser frokost et sted nede ved Silkeborg (bl.a. af hensyn til dem som måske ikke kommer til Randers og mødes med os andre - et muligt opsamlingssted??), og ankommer ved shelteret om eftermiddagen, så vi har masser af tid til at koge, stege, drikke, fortælle løgnhistorier og hygge os :)

Vi kører søndag formiddag/middag og skilles ved shelterpladsen, og vi kan selv lave individuelle aftaler om samkørsel hjemad med de forskellige som det nu passer.

Glæder mig enormt meget.

Mvh Søren
Brugeravatar
Nejmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: 09. jan 2005, 22:48
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Re: Lokalitet.

Indlæg af Nejmann »

Søren Dahl skrev:Ved ikke om jeg har været der før, men det virker som et fint sted, med 4 shelters, vand, toilet og bålplads.
Jeg har en mistanke om, at "4 shelterpladser" betyder ét shelter med plads til fire personer. Og så kan det jo blive lidt trangt. Mon vi kommer i nærheden på vores tur den 20.? Så kan vi jo kigge efter.

mvh Kåre
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Dejligt med en beslutning...

Kører lige forbi i løbet af dagen, og kommer tilbage med kommentarer.. :kaffe:
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hmm

Indlæg af Søren Dahl »

Tror du kunne have ret Kåre, vi følger op på dette i nærmeste fremtid - og tak Peter :-D

Mvh Søren
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Så har jeg været ude og se shelterpladsen nær Silkeborg.. :not:

Desværre er der kun 1 shelter med plads til 4 personer. Pladsen har i øvrig ikke nogle kvaliteter der er værd at skrive om.

På pladsen i Vrads er der plads nok, læ og de øvrige fornødenheder vi har behov for....

Så...måske en mulighed ?
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Tak for hjælpen.

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Peter - super godt arbejde, tusinde tak for hjælpen!

På baggrund af Peters research og forslag falder valget på Vrads - ved den gamle Jernbane - har tidligere været på denne plads, og den er fantastisk, ikke kun med hensyn til faciliteter, men også med den idylliske beliggenhed i fred og ro.

Endnu en gang må jeg tye til mine dygtige med medlemmer om hjælp til kordinater og forklaring af shelterpladsens placering, har ikke kunne finde den på Skov og Natur styrelsens kort - på forhånd tak :-D

Mvh Søren
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hey Søren.

Tror det er den her, det er et pokkers langt link....

http://www.friluftskortet.dk/details.as ... tema=False

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Besvar