Den første tur på året!

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Henrik Hald
Indlæg: 189
Tilmeldt: 11. nov 2004, 22:58
Geografisk sted: Vivild

Den første tur på året!

Indlæg af Henrik Hald »

Hej alle

I dag besluttede Henrik Hald og jeg at tage den første tur i år, vejret var simpelthen fantastisk. Det startede nu med i morges at jeg trak alpen ud, bare for at tjekke om den nu også kunne starte. Jeg har nemlig ikke vinterforsikring på den så det var kun meningen af jeg lige skulle have startet dyret op.

I lørdags var jeg og Henrik til MC messe i Hamburg, og Henrik kiggede forbi i dag på Twinen med sit digital kamera så jeg også kunne få de herlige billeder fra turen lagt ind på min computer. Vejret var simpelthen alt alt for godt, så efter vi havde fået kaffe besluttede jeg mig til at tage chancen alligevel og køre ud. Så efter jeg var blevet pakket godt og grundig ind i et godt lag af tøj, drog vi af sted. Det var simpelthen det bedste jeg har gjort længe. Vi kørte af de små veje ud til Kalø slotsrutin og derefter over til Peter i Skæring og fik en kop kaffe og en hyggelig snak....... på hjemturen var det blæst kraftig op, så alpen sejlede fælt fra side til side på de små sogneveje, men vi kom godt hjem alligevel...........

I morgen ringer jeg til mit forsikringsselvskab og får cyklen helårs forsikret, nu er jeg startet, og jeg kan IKKE holdes tilbage mere.......... så til Jer andre der ikke er startet med at køre, se at få Jer pakket godt ind i noget varm tøj og kom af sted, det er simpelthen herligt at køre, selv om det er koldt....... jeg har set lyset nu, man kan sagtens køre MC selv om det er vinter, noget jeg ellers altid har været meget i mod..... men har i forsikringen i orden, som jeg ikke havde ;-) så tag og prøv alligevel, en kort tur er bedre end ingen...... ;-)

MVH Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Øhh undskyld Hald ;)

Indlæg af Søren Dahl »

Hmm jeg er altså normalt ikke den type som gemmer mig bag andre folks identitet, men en gang skal jo være den første.... nej spøj til side, jeg har været ved at ligge Henriks adresseoplysninger ind på forumet og give Henrik noget undervisning i tasteturets mange muligheder her i forum og jeg glemte at logge af og skifte til mit eget brugernavn. sorry Henrik ;-)

MHV Søren
Besvar