endagstur i november

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
leif

endagstur i november

Indlæg af leif »

hej er der stemning for en tur ud i det blå evt lørdag den 15 november
det ville være fint med en sidste fællestur i år.

vi kunne jo køre ud til en shelter og hygge med lidt kaffe og kage eller et andet sted gode ideer kan skrives her der er også mange ting man kunne se f.eks brunkulslejrene :lol:
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

øv...

Indlæg af Søren Dahl »

Øv jeg skal på arbejde den dag - og om aftenen skal jeg til Kim Larsen koncert - skal prøves inden han går på pension - er godt nok vandt til mere metallica ligende musik - som f.eks. Metallica :lol:

He he, ved godt hvad du mener Leif - Ja, i brunkulslejrene kan man både se på billeder af døde mennesker (altså hvor de er levende) og spændene ruter ind i skoven som ender blindt - det var en stor stor oplevelse - de der ikke var med inde i skoven gik glip af enormt meget :lol:

Godt initiv. Leif.......

Mvh Søren
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hey Leif.

God ide med en sidste tur, men jeg har tømmermænd den dag! Store tømmermænd for det er firmajulefrokosten!! Sorry.... Måske en anden dag!!!

Hils fruen...

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
leif

Indlæg af leif »

hej søren og iver det behøver ikke at være den dag
Henrik Larsen

Indlæg af Henrik Larsen »

Hej Leif

Jeg er klar til en "dejlig frisk" tur d. 15/11, -det behøves jo indimellem... :twisted:

Skal vi lade vejrudsigten bestemme mål og mening, når vi kommer derhenad ?
leif

Indlæg af leif »

hej Henrik det syntes jeg er en god ide vi kikke lige på vejret og så finder vi ud af hvor langt vi skal køre
Mathias

Indlæg af Mathias »

Smider lige et link ang. tur d. 8/11, til dem der måtte have overset det:

http://honda-allroad.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=1184

Mvh Mathias
Besvar