Århus og omegn lørdag d. 8/11

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Mathias

Århus og omegn lørdag d. 8/11

Indlæg af Mathias »

Hej alle

Er der nogen der kunne være friske på en lille tur på lørdag omkring middagstid? Jeg havde forestillet mig en kombination af asfalt, grus og skov.
Jeg kender ikke til så mange offroad-spor her i området, da jeg hidtil mest har kørt gadecykel, og har ej heller fået ordentlig knopper på den nye ged endnu. Men det kunne da være at andre havde nogle gode forslag til en tur med lidt "let" offroad? :-)
Skriv her i tråden hvis det var noget, eller ring eller skriv til mig på 22 53 70 55, så finder vi ud af noget.

Mvh Mathias
leif

Indlæg af leif »

Hej Mathias

Vi kan da godt rulle en tur lørdag middag vi kan jo evt køre til mols

kender heller ikke så mange grusveje men der er nogle fede på mols

jeg bor i hornslet
Mathias

Indlæg af Mathias »

Hej Leif

Mols lyder som en go' idé :-)
Skal vi sige vi mødes på tanken i Rønde lørdag kl. 12?
Yankie

Indlæg af Yankie »

Sgu da skuffet over ikke at være blevet spurgt ang tur, nu hvor Mols Bjerge jo er mit gamle hood.
Men hva fa'en, jeg overlever jo nok.
leif

Indlæg af leif »

Det lyder som en god ide mathias


skal vi sige statoil

og Yankie kom du bare med også jo flere jo bedre
Yankie

Indlæg af Yankie »

Leif: Jamen det ville jeg sgu også gerne, men kan ikke.
Kommer du fra Hornslet oprindeligt må du jo også kende de gode steder ude bag Thorsager og ud mod Kolind kanten af.
Jeg kender nogle gode stier oppe i Mols Bjerge, så kommer alle de hårde timer fra Idræt i Folkeskolen mig alligevel tilgode. :-D
Mathias

Indlæg af Mathias »

Ja, som sagt skal du være velkommen :-)

Desuden er turen også annonceret på et andet forum, så bliv ikke fornærmet hvis der dukker en dynge op hvor der ikke lige står Hånda på tanken ;-)

Mvh Mathias
leif

Indlæg af leif »

Hej jeg kommer fra skødstrup

og ja jeg kender godt nogle stier ved thorsager

vi ses ved 12 tiden
Mathias

Indlæg af Mathias »

Hej Leif

Kan du ikke lige sende mig dit nummer i en sms? Mit er 22 53 70 55.

Mvh Mathias
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH

Indlæg af Søren Dahl »

ævvvvvvvvvvv - JEG SKAL ARBEJDE!!!! :-x :-x :-x

Mvh Søren
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

Jeg ville nu gerne med jer en tur ud på de små grusveje. Men det er ikke nemt når man først er hjemme om en 3 ugers tid.


Så Jeg tænkte om man ikke kunne lave noget i retning af at når der bliver lavet dissse fællesture på grusveje (asfalt er kedeligt) om ikke man så kunne have sin GPS med, altså hvis man ejer en, og så få ruten ind på GPSen. Derefter kan den så uploades og andre brugere her på siden vil kunne få glæde af det..

Bare en tanke..
Mathias

Indlæg af Mathias »

Fin idé :-) Desværre er jeg ikke selv ejer af en GPS, men det er da ikke utænkeligt at der bliver investeret i en sådan henover vinteren.

De ruter man så uploader, har de samme "fil-format" på alle forskellige mærker af GPS'er, eller er det kun folk med Garmin der kan bruge ruter lavet på en Garmin osv osv?

Mvh Mathias
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

Så vidt jeg ved er det via Garmins program Mapsource at man laver disse ruter. Jeg er ikke helt inde i det, selv. Men når jeg får købt mig en gps bliver jeg nok klogere :-)
Mathias

Indlæg af Mathias »

Helt sikkert. Sig endelig til når du får leget med det :-)

Iøvrigt skal der lyde en stor tak til Leif for en vældig spas guidet tour rundt i Mols Bjerge og omegn. Et besøg til området kan bestemt anbefales hvis man holder af at køre af vejen :-)

Mvh Mathias
leif

Indlæg af leif »

Hej Mathias fed tur det var godt nok lidt muderet det sidste sted vi kørte ( jeg sad fast ) :oops: det må vi gøre en anden gang
Besvar