Århus og omegn lørdag d. 8/11

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Mathias

Indlæg af Mathias »

Hehe ja, jeg er super-klar en anden gang :-) Tror dog jeg vil satse på at ha' et par lidt mindre slidte og lidt mere terrænduelige dæk på næste gang ;-)
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Mega fedt!

Indlæg af Søren Dahl »

Lyder mega mega fedt! har i billeder fra turen?

Mvh Søren
Mathias

Indlæg af Mathias »

Vi fik desværre ikke taget nogen fra da det blev rigtig sjovt.
Der ligger et enkelt billede her (3. sidste) som Leif tog som jeg har tilladt mig at smide op:

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/ga ... &ipc=91548

Mvh Mathias
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

Hvor langt kørte i, og var det kun grus og mudder ??
leif

Indlæg af leif »

Hej min trip står på 101 km

så derfra skal trækkes turen til mols. over i mols bjerge kørte vi nok 15 km rund i terrænnet også lidt hvor der ikke var nogen vej

så kørte vi mod thorsager der er nogle gode grusveje der ude, også en masse marker vi var ude at køre lidt på. Så fulgte vi en vej der blev til et spor som endte i en sump hvor twinden gik ned på maven godt vi var 2 så vi kunne få den trukken op igen vi kørte nok ca 8 km på grusveje derovre turen var rigtid god men søren der var for lidt mad næste gang må du også med så kan du tilføje turen noget gastronomi du er jo kendt for at kunne finde en grilbar i sahare :lol:

og til Mathias rigtig hyggelig dag det må vi gøre igen en dag
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Aaaaaaaaaaaaaah

Indlæg af Søren Dahl »

Lyder alt alt for fedt mand!!

Jeg skal altså med næste gang - og så skal vi bare køre i blæver og æde hotdogger lige til vi segner.... :lol:

Mvh Søren
Mathias

Indlæg af Mathias »

:-D
Mathias

Indlæg af Mathias »

Kunne i være klar på en bette tur søndag? Det ser ud som om vejret bliver nogenlunde.
Jeg skal godt nok på familieweekend, men jeg satser på at være hjemme og klar til at starte knallerten op omkring kl 1330.

Mvh Mathias
Besvar