Prøvetur på Yamaha XT 660Z Tenere

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Prøvetur på Yamaha XT 660Z Tenere

Indlæg af Søren Dahl »

Jeg har lavet en lille eksklusiv aftale med ejeren af Harrys Motorservice, at han vil lave en hygge aften kun for Honda Allroad klubben og TDMXTZ klubben. Aftenen er lidt på tegne brættet endnu, men kommer til at forgå i Randers i foråret i den lyse tid.....

Det hele drejer sig om at komme ud og prøve kører Yamahas nye XT 600Z TENERE.....

Dato og yderlige detaljer senere - nu skal jeg bare lige finde interesserede...... giv lyd fra Jer på denne tråd hvis I er interesseret i af deltage - det koster jo ikke noget ud over tid og benzin :-D (nå ja måske bortset fra indregistrering en ny TENERE, ik, Kåre :lol: ). Er der interesse nok, går jeg videre med det og stabler arrangementet på benene 8-)

Mvh Søren
Kazzan

Indlæg af Kazzan »

Super godt initiativ!! Jeg er helt sikkert frisk, er en rigtig fed cykel, er dog ikke en AT'er 8-)

Mvh
Kasper
Mathias

Indlæg af Mathias »

Den siger jeg skam heller ikke nej tak til en tur på - count me in :-)
Yankie

Indlæg af Yankie »

Jeg er også helt sikkert klar... Vi kan jo lave en lille tur ud af det hvis vi blir en god flok. :-D
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Jeg er også med, synes "knæleren" ser vildt fed ud......

Kanon initativ Søren :!: :!:
Fuck Chrome.
HARK Rules
Niels

Indlæg af Niels »

Hvis jeg kan få det til at passe ind i programmet til den tid, er jeg helt sikkert også på!

Mvh Niels.
Henrik Hald
Indlæg: 189
Tilmeldt: 11. nov 2004, 22:58
Geografisk sted: Vivild

Indlæg af Henrik Hald »

Jeg er med, kanon godt initiativ :-D :-D

Henrik..
Jan Jacobsen

Indlæg af Jan Jacobsen »

Den er jeg ski også med på..
Mvh Jan
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Super godt!

Indlæg af Søren Dahl »

Super godt at I er så interesserede.... FEDT!!! Så snart vi runder 20 incl dem som vil med fra TDMXTZ er vi nok til at forstyrre den lokale MC puscher 8-) Indtil videre ser det lovende ud :ok: - bukker og takker for alle roserne! kkj8
Brugeravatar
Nejmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: 09. jan 2005, 22:48
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Ja'r mæ

Indlæg af Nejmann »

Hej Søren

Hvis du skulle være i tvivl: JEG ER MED!

-Kåre
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 817
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Super...

Vi er 2 der meget gerne vil være med... :-D
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hej Søren

Det er fedt at der i klubben er medlemmer der gider bruge tid på at lave et eller andet arrangement til fordel for dem der kan deltage i det.
Det beviser at vi er en flok, der forstår at hygge os, og at vi gider at se/komme hinanden ved.
Fedt initiv, og jeg er selvfølgelig også med.

Hilsen
Mogens
leif

Indlæg af leif »

Spændene hvis tiden passer er jeg med
Mathias

Indlæg af Mathias »

En smule offtopic, men her er datoer for Harrys åbent hus og "Yamaha prøvekørselsdag" mm:

http://www.harrysmotorservice.dk/default.asp?pid=91
MogensD

Indlæg af MogensD »

Lækkert med en alternativ dag, hvis man skulle være forhindret i klubarrangementet, men der er sikkert også flere der skal prøvekøre en sådan dag, så jeg hænger ved på klubaftenen.

/Mogens

PS.
Som jeg fortalte Søren til Dakar aftenen, er jeg ved at arrangere et lignende arrangement hos Rydberg i Aidt v. Thorsø, hvor der bliver prøvekørsel af Honda og Kawasaki, men mere om det i en anden tråd.
Besvar