mc udstilling i Marselisborghallen den 26 Fabruar

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

mc udstilling i Marselisborghallen den 26 Fabruar

Indlæg af iver »

Hvem vil med på udstilling?

Den 26 Februar i Marselisborghallerne ved Århus. Vi kan mødes udenfor kl 12 entre koster 50 kr.

Kan jeg få et bud?

Mvh Iver
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hey Iver

Jeg er med.

/Mogens
Gæst

Indlæg af Gæst »

jeg kan desværre ikke. jeg skal på Smadr-din-mc-på-kortest-tid tur med DORMCK d. 26/27... ;-)


hmmm.. hvordan mon jeg kommer hjem igen??? :-?
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Iver

Indlæg af Søren Dahl »

Så fremt vejeret er godt kan du regne med mig, da jeg vil køre Alp der ned, jeg glæder mig allerede, selvom jeg allerede har været i Tyskland og set hvad der er værd at se. Men jeg tager med for at møde Jer og få en hyggelig dag ud af det, hvis I andre også kører der ud, kan vi jo lige lave en lille fællestur ud af det. Henrik Hald kommer også med, er jeg ret sikker på, hvis han ikke skal arbejde. Så bliver vi i hvertfald 4 indtil vidre! Det må kunne gøres meget meget bedre ;-)

MHV Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

MC-messe

Indlæg af Søren Dahl »

Henrik Hald og jeg samt en veninde ankom til messen i Marselisborghallen ved 15.00 tiden efter jeg langt om længe havde fået fri. Udstillingen var lidt tynd synes jeg nok - og jeg gik og blev lidt småskuffet - lige indtil jeg så Marc Dullums KTM - så var hele udstillingen reddet - den er godt nok for sej!!! Men jeg tror altså Dullum har kørt og passet lidt godt på den, jeg synes altså ikke den virker så hærget som cykler jeg tidligere har set der har deltaget i Dakar.
Det ser ud til, at han har undgået de helt fæle styrt - heldigvis.

Havde det ikke været for Dullums KTM var jeg nok gået derfra med en skuffet følelse. Meeeen det skal da lige siges til udstillingens forsvar, at jeg lige har været på en af de HELT store mc messer i Tyskland, og så skal der jo også en del til at imponere :-)

MVH Søren
Besvar