Louis.de i Hamborg!

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Niels

Louis.de i Hamborg!

Indlæg af Niels »

Hej.

Jeg har planer om en lille tur Louis i Hamburg på fredag d.20/3. Jeg tager bilen, og jeg har 2-3 ekstra pladser, hvis der er nogen der vil have et lift, og smide en beskeden slat til diesel.

Jeg kører fra Vejle ca. 08.00 og det tager vel 7-8 timer inden vi er tilbage igen, alt efter hvor meget vi skal snuse rundt dernede.

Send en mail hvis du vil med (er der for mange er det først til mølle...)

Hilsen Niels
Niels

Indlæg af Niels »

Det var jo ikke den store tilslutning der var til min lille indkøbstur i det nordtyske. Ak ja, så måtte jeg jo selv op på hesten...eller ind i kareten, nærmere, og med mit eget udmærkede selskab futte de ca. 270 km til Louis Giga Store.

Jeg købte et fedt sæt tøj, til en god pris, og igår fik det sin ilddåb...eller frostdåb er vist mere rammende. Jeg kørte fra Vejle til Esbjerg kl.- 07.00 i minus 2 grader, og tilbage ved 16 tiden i ca +2 grader. Det eneste jeg frøs var mine tomler, og lidt i pegepølserne, men ellers stod tøjet til prøven!

Det er sgu altid dejligt med nyt gear der virker! :-D

http://www.louis.de/_10b4720ae732b898f9 ... _gr=208656


Mvh Niels.

PS: der var ellers ikke sparet på saltet i går morges. Man skulle tro at de skulle have fyret resten af budgettet af inden vi skifter til sommertid :roll:
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

Der er åbenbart ikke den store tilslutning for sammenkomster :-) indtil videre er der også kun en der har skrevet i tråden for tilmelding til skruedag hos mig i maj måned, og det var Iver der meldte afbud.
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej Niels.

Fed jakke du har handlet dig, håber at se den på en tur engang, måske turen til nordjylland.

Til Tom, ja det er sgu træls jeg ikke kan komme, jeg ville sgu godt med fruen fylder år den dag, og holder familietamtam. Men lysten til at komme mangler sgu ikke!!!!!

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Besvar