Skrue/hyggedag 23-24 maj UPDATE

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

Bare i orden :-)
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

Hej Alle..

Håber alle tilmeldte dukker op.

Min adresse kan nu ses under medlemsinformation :-)

Jeg forestiller mig at folk bare dukker op som de har lyst til, så kan vi se hvad der skal ske i løbet af dagen, med mad og drikke osv.. brugsen ligger kun 3 km væk.

Jeg har værktøjet. Skal i have skiftet olie, reservedele osv. så husk selv at medbringe :-)

Tom
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej Tom.

Der er opgivet to adresser på dig i medlemsdelen!!!!!!

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

Det er selvfølgelig den nyeste adresse der er min nuværende.
leif

Indlæg af leif »

Kommer

er der noget om at jeg kan bruge grøn hydralik olie til forgaflen (det man hælder på en citroen) syntes jeg har læst det et sted.
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

Hmm.. Jeg ville nu ikke spare de penge på sådan noget. Prisen er vel egentlig også den samme.

Men om det kan lade sig gøre.. Sikkert nok :-) Alting bliver nemmere efter 4 øller :-)

O til alle, så der ingen tvivl er.
Jeg er vågen og klar til at tage imod folk fra kl 10 lørdag formiddag :-)
egoland

Indlæg af egoland »

Jeg prøver også lige, om jeg kan få startet geden den dag ;-) selv om den eller kører udmærket.
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

Egoland> Er det ikke også noget med at du skal købe en potte af mig ?? Eller det har måske ikke så meget interesse mere ? :-)

Folk har jo kunne melde sig til uanset hvad, om ikke andet så for at få en sladder og lidt øller, og evt. også pølser :-)
Niels

Indlæg af Niels »

Hej.

Er der nogen af jer der kommer hjem til Tom, der har et kædenitte værktøj? Eller det har du måske Tom?
Jeg har lige monteret et nitteled med hammer, og det skal såmen nok holde, men jeg kunne godt tænke mig lige at klemme det efter med det rigtige grej....bare sådan, for en sikkerheds skyld ;-)

Vi ses!

Niels
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

nitteværktøj har jeg ikke. Men måske jeg har en større hammer end dig Niels ?? :-) :-D
Niels

Indlæg af Niels »

Det kan ikke udelukkes :lol:
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Jeg har et nitteværktøj du kan hente på vej op til Tom....

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
Nejmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: 09. jan 2005, 22:48
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Nitteværktøj

Indlæg af Nejmann »

Ellers kan jeg tage mit med. Posten har endelig været forbi med en afløser for den ødelagte del.

mvh Kåre
Niels

Indlæg af Niels »

Hej Kåre.

Det må du meget gerne, så slipper jeg for omvejen til århus, selv om jeg så går glip at Casa de Iver. Men det kommer jeg nok til at opleve en anden god gang.

Iver- Tak for tilbudet, jeg håber stadig vi ses til Nordjyllands turen....men jeg lover ikke noget endnu!

Hilsen Niels
John

Indlæg af John »

Jeg er stadig med på "holdet". Ved endnu ikke om jeg skal skrue i noget eller blot lure i andre hardcoremekanikere over skulderen :-P Men måske jeg skal forsøge at få mine kabler smurt, hvordan man så praktisk barberer den ged, + lidt kædestram & måske lure hvordan jeg kan ændre udluftningen/overløb fra tank, så slangerne ikke "løber tør" når maskinen har stået urørt i mere end 1-2 uger. Dette skulle hjælpe på startvilligheden har jeg læst. Vi ses.
Bigfoot
Besvar