Skrue/hyggedag 23-24 maj UPDATE

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

(hvis man trykker på "x" oppe i højre hjørne af ens eget indlæg, betyder det slet indlæg, og så er det helt væk)
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej John.

Du kan købe en kabelsmører hos T.Hansen den koster 35kr og fungere upåklageligt, du skal bare købe noget olie på spray med en tynd slange på dysen, brug helst ikke WD40 da det indeholder mere rustløsner end egentligt smøremiddel! Jeg bruger noget med Teflon i, så kører det som sild i olie. Tag evt en klud med til at holde udenom, da det kan sprøjte en smule. Måske de andre også skal have smurt kablerne :-)

Mht til udluftningen af karburatoren for nemmere start kan du bruge dette diagram

Billede

Du skal bruge en halv meter slange, (4mm indvendig) der kan holde til benzindampe og to Tstykker (4mm udvendig) der kan forbinde dine slanger, det er det røde du skal tilføje. Jeg har gjort det på min! Så spørg hvis du vil vide yderligere. Jeg kan evt maile diagrammet til dig så du kan få det i større format! Så du kan printe det ud.

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
PAVJ

Indlæg af PAVJ »

Hej John.
Jeg har sådan et originalt reperationssæt liggende, slanger, t-stykker, og masser af dingenoter, skaffet hjem af Rydberg, fik det aldrig monteret. Det kan du få billigt. :-D
(jeg gav selv 1000 kr, - helt vildt)

M.v.h.

Poul
John

Indlæg af John »

Hej Iver
Tak for tippene, dem vil jeg notere mig.

Og Poul - også tak til dig. Det bliver nok svært for dig at konkurrere med prisen på 1/2 benzinslange (eller lignende) + 2 T stykker. MEN mener du at kunne dette, så er jeg frisk - du kan evt. sende en personlig mail, så tager vi den der fra.
8-) Bigfoot
Kazzan

Indlæg af Kazzan »

Ser ud til jeg måske godt kan komme til skruedagen, den aftale jeg havde er gået lidt i vasken. Så nu har jeg vist mulighed for at komme på lørdag!

Skal dog en tur nordpå først, men mon ikke jeg kan nå ud forbi jer gutter bagefter.

MVH
Kasper
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

Du kommer bare hvis du kan :-)
egoland

Indlæg af egoland »

Hvor sådan nærmere defineret i Kvorning skal man lede efter jer?
Brugeravatar
JP
Indlæg: 311
Tilmeldt: 16. aug 2007, 21:02
Geografisk sted: Nørager

Indlæg af JP »

Hej

Jeg vil også gerne kigge forbi, hvis der stadig er plads.

Hilsen Jørn
Niels

Indlæg af Niels »

Hej.

Toms adresse står under "medlemsprofiler".

Vi ses i morgen!

Mvh Niels
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

JP
Du kommer bare hvis du får tid og lyst :-)

Husk soveposen hvis du skal drikke alt for mange øller hehe.. :-D
John

Indlæg af John »

Tak for i dag. Det var rigtig hyggeligt, og igen var vi begunstiget af dejligt vejr, sikkert fordi det var os :roll: Godt at se så mange dukkede op, og der var rigtig gang i "skruetøjet", specielt Niels havde flere projekter "kørende" :shock: Dejhligt med velsmurte og ikke ruskende bremser på vejen hjem, samt velsmurte kabler.Tak til Tom for husly og til "fruen" for dejlige deller :-D kaffe og hjemmebag :-D :-D Håber alle kommer hjem i god behold. Vi ses snart.
Bigfoot
leif

Indlæg af leif »

Hej

Tak for en hyggelig dag med masser af skruen og sparken dæk.
Jeg fik lidt undervisning af Kåre Og Peter i hvordan man adskiller og renser bremserne nu køre de bare godt det kunne virkelig mærkes så nu vil jeg selv prøve med bagbremsen den vil gerne hænge lidt så mon ikke lidt fedt kan gøre det.

Og så lige en stor tak til Tom og Kone for gæstfriheden, frikadeller kage, kaffe, kage, aftensmad, kage, kaffe i alt en fed dag
Niels

Indlæg af Niels »

Hej.

Også tak for en god dag herfra. Der manglede ikke noget, hverken sol, mad og drikke eller godt selskab. Jeg linker lige til et par billeder fra dagen her.
http://cid-d84320f7e2a535d4.skydrive.li ... 2023.05.09

Billede

Det er jo altid dejligt når man kan få nogen til at arbejde for sig....tak for hjælpen Kåre og Leif.

Mvh Niels
Brugeravatar
Nejmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: 09. jan 2005, 22:48
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Skruedag

Indlæg af Nejmann »

Godt skudt Niels.

Også en stor tak til værtinde og vært herfra! Og tak til resten af selskabet for - ja, godt selskab :-)

mvh Kåre
tingtilsalg

Indlæg af tingtilsalg »

Hej gutter.. selv tak og alt det der, det var en rigtig god dag.

Rigtigt hyggeligt at få mødt de af jer jeg ikke havde set før, det er altid dejligt at møde rare folk :-)

XR600'eren kom også ud at køre, men den er åbenbart ikke helt tæt, så der skal laves lidt med nogle pakninger og sådan :-)

Håber snart vi ses igen gutter, og endda måske få kørt en tur også.
Besvar