Klubtur til det nordjyske.

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Klubtur til det nordjyske.

Indlæg af iver »

Weekenden 30-31 maj vil der være klubtur til nordjylland.

Vores mål vil være at besøge klubmedlemmet Michael Jacobsen i Dybvad, der vil være mulighed for overnatning i telt hos ham, og grillen vil blive tændt om aftenen, så vi kan få lidt i maven også, søndag vil Michael være guide ved en tur rundtom hvor han plejer at køre.

Vi mødes hos Michael ved 14 tiden, hvis nogle ønsker en form for fælleskørsel må de sige til. Adressen vil blive sendt i personlig besked til de tilmeldte.

Det er bestyrelsens hensigt at lave denne og andre klubture rundt i landet for at møde nye medlemmer, og besøge som vi ikke får besøgt så tit. Så vi håber på et pænt fremmøde. Tilmeldelse foregår her på strengen!

Mvh på bestyrelsens vegne Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Brugeravatar
Nejmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: 09. jan 2005, 22:48
Geografisk sted: Århus
Kontakt:

Indlæg af Nejmann »

Dejligt initiativ.

Som en service til andre, der ikke er så stedkendte i Nordjylland kan jeg oplyse, at Dybvad ifølge Google Maps ligger ~40 kilometer nord-nordøst for Aalborg - så'n lidt før man når til Frederikshavn. Og det er jo et dejligt hjørne af Danmark ;-).

Desværre har jeg et andet arrangement i kalenderen allerede, men god tur.

mvh Kåre
Niels

Indlæg af Niels »

Hvis det kan passe ind i programmet vil jeg meget gerne med. Jeg venter lige med en endelig "tommel op" til vi kommer lidt tættere på!

Mvh Niels
Brugeravatar
YETI
Indlæg: 148
Tilmeldt: 18. jun 2005, 17:44
Geografisk sted: Århus

Indlæg af YETI »

Godt initiativ Iver... En stor familiefest netop den weekend spænder desværre ben.. :-(
Niels

Indlæg af Niels »

Hej Iver.

Det ser ud til at jeg skal til noget familietrummerum oppe på Års kanten den weekend, så måske kan jeg få det til at passe med at jeg kan deltage på noget at turen. Jeg venter lige med noget endeligt til vi kommer tættere på.

Hilsen Niels.
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej Niels.

Det lyder fint, jeg kører uanset hvor mange der melder sig, men kan da kun opfordre andre til at tage med :-)

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Henrik Larsen

Indlæg af Henrik Larsen »

Kanon initiativ.

Jeg er desværre selv booket til anden side denne weekend, og er godt misundelig på Jer der tager turen.

Det er jo min gamle baggård der skal køres i, og Jyske Ås byder på mange fine småveje med vidt forskelligt underlag.
Jeg havde selv fornøjelsen af at guide en flok rundt på matriklen sidste år og det var bestemt et af de dakar-moments jeg vil huske 8-)
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej Henrik.

Nu er jeg den eneste der foreløbig er tilmeldt, så det bliver vist bare mig og værten, og muligvis Niels. Men andre der skulle få lyst til at tage med, kan nå at melde sig til endnu :-D

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Niels

Indlæg af Niels »

Hej Iver.

Det begynder at ligne noget. På en skala fra 1-10 er jeg med på en 9'er ;-)

Hilsen Niels
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Aflysning.

Indlæg af iver »

Jeg må desværre aflyse nordjyllandsturen, Michael og jeg har snakket sammen de sidste par dage, og grundet manglende tilslutning blevet enige om at aflyse og evt finde en anden dato for en tur til det nordjyske.

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Niels

Indlæg af Niels »

Hej Iver og Michael.

Alt OK, vi finder en anden dag!

Mvh Niels
Besvar