Fællestur søndag den 20 februar.

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Fællestur søndag den 20 februar.

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Alle

Søndag den 20 februar inviterer jeg på fællestur. Nogle som har et forslag til en rute? Hvis ruten kommer til at foregår på djursland giver jeg kaffe i enten Randers i min lejlighed eller kan jeg helt sikkert lokke mine forældre til at starte kaffemaskinen ude ved Voer. ;-)

MVH Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Søndagsturen

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Alle

Søndag den 20 feb. var der af gode grunde ikke mange med på fællesturen.

Henrik Hald og mig selv startede over fra mig. Vi kørte til Udbyhøj færgeleje og stod og filosoferede lidt over livet og snakke om hvor vi skulle køre hen denne lune vinterdag med 2 graders varme og pletvis sne på vejene.

Vi valgte at tage de små veje til Fjellerup Strand - Henrik var ved at give mig hjertestop da han fortog en noget spændende manøvre i en stor klat sne som lå på vejen, men det gik heldigvis til held ;-) Fint reddet Henrik! Ved Fjellerup Strand stoppede vi ved den lokale og meget besøgte (i sommersæsonen) Strandkro, som på denne årstid har lukket. Hald syntes det var en skam at de havde lukket, for så kunne vi jo ikke få os en is, sagt med et glimt af ironi i øjet, det var jo trods alt kun 2 graders varme og det lå stadig store snedriver langs vejene. Heldigvis fik jeg øje på en fiskehandler lige i nærheden som også solgte is - så Henrik og jeg gik hen og købte os to gode is - Fiske mutter syntes vist godt nok vi var lidt bløde i hovedet, men der ud over virkede hun nu meget flink! Vi gik ned til stranden og spiste isen - og kørte derefter hjem. Mere skete der ikke på denne tur som ialt var på ca. 75 km.

MVH Søren
Besvar