Vintertræf

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Vintertræf

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Alle

Nu må I ikke glemme Peters udemærkede invitation til vintertræf den 11-13 februar.

Jeg kommer hvis det ikke regner! ;-)

MVH Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

RIGTIG VINTERTRÆF!

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Alle

Jeg kom desværre ikke til vintertræffet denne weekend - men gad vide om nogle af os fra klubben gjorde???? Hvad med dig Peter, vi kender jo efterhånden din benhårde attetude til det at køre MC om vinteren, meeen selv du må da have en grænse, eller hvad?

I stedet for at tage til MC træf, har jeg brugt aftenen på at bygge en gigantisk snemand - ved egenteligt ikke rigtig hvorfor, men for søren det var da sjovt, nå ja, undtagen da snemanden valgte at gå mod sin egen skaber :twisted: og vælte mig om kuld, da det gigantiske snehoved faldt ned over mig fra 2,5 meters højde ;-)

MVH Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Kørsel i sne!

Indlæg af Søren Dahl »

Er der nogle her som har prøvet at køre MC i sne? Gad vide hvordan det er?

MVH Søren
Mogens Dammand

Indlæg af Mogens Dammand »

Hey Søren

Træk Trans'en ud og prøv, og lad os få en fed beretning :smadret:

Hilsen
Mogens
Gæst

Indlæg af Gæst »

Hej

Jeg kørte lørdag 12/2 omkring middag 17 km til vejle for at hente en kammerat ved toget, der var omkring 10-15 cm tøsne overalt. Det var ret spændende at køre i.

Så ved i det ;-)
Brugeravatar
Peter AT
Indlæg: 816
Tilmeldt: 17. jun 2004, 14:42
Geografisk sted: Skorup
Kontakt:

Indlæg af Peter AT »

Snekørsel er næsten ligeså fedt som en god grusvej, men da godt nok lidt mere anstrengende da der jo uundgåetligt vil komme nogle gevaldige skøjtetture ind imellem.

Hvis i vælger at tage risikoen med det glatte føre, vil jeg anbefale jer et par gamle StoneKing med skruer i de mest fremstående knopper, ellers er der rigtig dømt buler og blå mærker m.m.

Jeg har iøvrigt haft fornøjelsen at være til Vintertræf i weekenden, sammen med 15-18 andre galninge. De fleste var ikke helt "rigtige", da de havde monteret støttehjul i form af sidevogn....
Nå spøg til side......

Det viste sig at jeg kendte flere af deltagere fra gamle dage, og vi fik da også nogle rigtig "sociale" stunder ved det knitrende bål, med frost, sne og slud som baggrundsstemning. At vi også fik varm kakao med cocnac, et par lunkne øl m.m. var bare en ekstra dimention.

Prøv det før din nabo, det er faktisk ret hyggeligt.

HugOgDask
"Be youself - everyone else is taken"
Peter AT
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Det er bare SÅ fedt!

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Peter og i andre...

Jeg synes f***me det er SÅ fedt, Peter, det er stærkt gået! Det er fantastisk at du har mod på sådan en tur selv om vejeret var/er så ekstremt som det er lige nu.

;-)

MVH Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Vinterkørsel

Indlæg af Søren Dahl »

Mogens, jeg tror jeg bliver hjemme og spiller noget computer, har fundet mine gamle motorcykel spil frem - jeg har ferie her i uge 7, så tiden skal slåes i hjel med noget fornuftigt, nu hvor jeg ikke tør kører motorcykel ( må hellere udtrykke mig sådan, for det er jo bevist at det sagtens kan lade sig gøre) Jeg har da godt nok stadig et kraveben i overskud som ikke er brækket, men tror jeg vil gemme det til en anden god gang :-?

Var der allerede faldet sne, da du kørte Tom ?

MVH Søren
Gæst

Indlæg af Gæst »

nu ved jeg ikke hvordan du (søren) definere allerede falden sne, men er 10-15 cm sne ikke en god start?? ;-)
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Tom

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Tom

Jo, det kan man nok egenteligt godt sige ;-) - der er fandme fedt at du tør, Tom - men det forventede jeg nok også lidt, når nu det var dig :mrgreen:

Jeg er lidt bange for, at jeg nok er lidt af en :kylling: på det område med glatte veje!

Nå nu vil jeg sætte en godt :sex: film på - og få mig noget søvn bag efter..... ;-)

MVH Søren
Besvar