Lørdagstur på Sjælland, 2 udgave.

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Niels

Indlæg af Niels »

Det er godt at se at I hygger jer, der ovre på øen. Mens vi jyder sad og svedte tran og kedede os bravt til generalforsamlingen :lol: drønede I bare rundt og rev de sjællandske grusveje. Det er snart os der lære af jer ;-)

Det kunne være at vi engang i nær fremtid, skal lave et lille øst-vest træf. Så vi kan få at se hvad i er for nogle starutter :beer:

Mvh Niels
Tidligere_medlem_1

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

Chr. Lau
NIKOLAJSEN : husk det! :-D

Efter vores udveksling af data på fødselsattesten, synes jeg, at I er nogle pragtfulde unge mennesker :lol: Men enig, flere unge er velkomne. Øretæver kan man altid få, men Nikolajsen's SUPER ture kan ingen slå! :lol:

Ja, ruten er hentet fra ZUMO, men kan ses i "MapSource" "GARMIN" meget detaljeret, kan sende dén, samt tidligere tur (Maglesø-Skjoldenæsholm) til dig, hvis du er interesseret.
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

Niels skrev:Det er godt at se at I hygger jer, der ovre på øen. Mens vi jyder sad og svedte tran og kedede os bravt til generalforsamlingen :lol: drønede I bare rundt og rev de sjællandske grusveje. Det er snart os der lære af jer ;-)

Det kunne være at vi engang i nær fremtid, skal lave et lille øst-vest træf. Så vi kan få at se hvad i er for nogle starutter :beer:

Mvh Niels
Jae, i var nu nok ikke engang færdig med generalforsamlingen, før jeg var til noget familie tam tam. :shock:
Ja ja, mødes det skal vi :ok: , jeg har en tanke om at kigge over til sommerfesten, men det er ikke helt på plads endnu :-(
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Brugeravatar
Nikolajsen
Indlæg: 1598
Tilmeldt: 27. maj 2006, 23:20
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Indlæg af Nikolajsen »

Lykkedal, Christian Lau og yaknudsen: Tak for roserne :oops:
Man holder ikke op med at lege, fordi man bliver gammel, man bliver gammel fordi man holder op.
Aprilia Tuareg 660 22'
DKW RT 250/H 54'
Besvar