Tur til Bornholm

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Tur til Bornholm

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Alle

Jeg tænkte på om vi måske kunne lave en tur til Bornholm. Der har jeg aldrig været, og jeg tror jeg tager der over en gang her i sommer. Måske vi kan lave en tur der over med klubben.....

Nu er vi jo også så heldige at vi har et enkelt medlem fra Bornholm, så måske vi kan få en rundvisning på øen, guidet af en lokal allroader mand. Kunne det være interessant Veset?

MVH Søren
Brugeravatar
Veset
Indlæg: 178
Tilmeldt: 14. jun 2004, 17:57
Geografisk sted: Bornholm
Kontakt:

Indlæg af Veset »

Jamen selvfølgelig, I siger bare til :-D
Honda XRV 750 AT '03
Rikycross Crashbars
Garmin 76CSx
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Veset

Indlæg af Søren Dahl »

Det lyder bare rigtig godt, kan et par dage i August lade sig gøre, og hvornår passer det dig bedst at få nogle på besøg?. Kan vi overnatte over hos dig, eventuelt ligge medbragt telt i din have f.eks.? Jeg synes vi skal prøve at få sat et konkret tidspunkt på turen, så vi alle kan få os dato mæssigt snørklet ud af børnefødselsdage, fælles familieferier, Nordkapp ture og andre gode ting som vi har her i tilværelsen ;-)

Jeg forslår at det kunne være i august

MVH Søren
Henrik Hald
Indlæg: 189
Tilmeldt: 11. nov 2004, 22:58
Geografisk sted: Vivild

Indlæg af Henrik Hald »

Hej Veset, jeg skal faktisk til Bornholm i begyndelsen af
maj, til noget familiefest, så kunne vi jo mødes hvis du har tid
og lyst, det kunne da være hyggeligt.
mvh Henrik Hald.
Brugeravatar
Veset
Indlæg: 178
Tilmeldt: 14. jun 2004, 17:57
Geografisk sted: Bornholm
Kontakt:

Re: Hej Veset

Indlæg af Veset »

Søren Dahl skrev:Det lyder bare rigtig godt, kan et par dage i August lade sig gøre, og hvornår passer det dig bedst at få nogle på besøg?. Kan vi overnatte over hos dig, eventuelt ligge medbragt telt i din have f.eks.?
Vi kan godt finde ud af noget, det er nok bedst i en weekend i august (ved dog ikke lige, hvordan jeg skal arbejde til den tid). Der er plads i begrænset omfang til et telt eller to i haven, da denne er beplantet med frugttræer über alles.
Senest rettet af Veset 12. feb 2005, 18:09, rettet i alt 1 gang.
Honda XRV 750 AT '03
Rikycross Crashbars
Garmin 76CSx
Brugeravatar
Veset
Indlæg: 178
Tilmeldt: 14. jun 2004, 17:57
Geografisk sted: Bornholm
Kontakt:

Indlæg af Veset »

Henrik Hald skrev:Hej Veset, jeg skal faktisk til Bornholm i begyndelsen af
maj, til noget familiefest, så kunne vi jo mødes hvis du har tid
og lyst, det kunne da være hyggeligt.
mvh Henrik Hald.
Det kan vi godt finde ud af...
Honda XRV 750 AT '03
Rikycross Crashbars
Garmin 76CSx
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Tur til Bornholm i august

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Veset

Skal vi så ikke aftale, at du finder ud af hvornår det passer dig bedst, og så retter vi andre fra klubben, som vil med til Bornholm, ind efter det. ;-)

MVH Søren
Brugeravatar
Veset
Indlæg: 178
Tilmeldt: 14. jun 2004, 17:57
Geografisk sted: Bornholm
Kontakt:

Re: Tur til Bornholm i august

Indlæg af Veset »

Søren Dahl skrev:Hej Veset

Skal vi så ikke aftale, at du finder ud af hvornår det passer dig bedst, og så retter vi andre fra klubben, som vil med til Bornholm, ind efter det. ;-)

MVH Søren
Nr. 2 weekend i august (13 - 14/8) vil nok passe glimrende, da højsæsonen slutter weekenden før, dvs at der så ikke vil så meget ræs på jobbet efterfølgende...
Honda XRV 750 AT '03
Rikycross Crashbars
Garmin 76CSx
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Tur til Bornholm

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Veset

Det er hermed skrevet i min kalender - det lyder bare rigtig fint!

Hvor mange vil med?

MVH Søren
Brugeravatar
Veset
Indlæg: 178
Tilmeldt: 14. jun 2004, 17:57
Geografisk sted: Bornholm
Kontakt:

Indlæg af Veset »

Nå det tyder på at jeg ikke har den råderet over haven som jeg gik og troede jeg havde (mente tilladelsen var iorden med forælderen), så derfor kan jeg ikke tilbyde teltpladser i haven ej heller indendørs overnatning. :-( Jeg arbejder på at finde en anden løsning...
Honda XRV 750 AT '03
Rikycross Crashbars
Garmin 76CSx
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Campingplads

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Veset

Det skal du da ikke tænke på, vi overnatter bare på en campingplads eller på eller andens mark (med tilladelse naturligvis). Det skal vi nok finde ud af - vi behøver heller ikke tage hjem til dig, vi kan bare mødes et eller andet sted på Bornholm, og så kan du vise os rundt og fortæller lidt om øen severdigheder (fede MC veje), og lidt historie (mc udviklingen på Bornholm), og måske du kan vise os noget af øens kulturelle begivenheder (mc klubber og pups ;-)

Jeg er helt sikkert på, at det bare bliver en rigtig fed tur!

MVH Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Stor kanon på Bornholm

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Veset

Jeg har engang hørt, at Tyskerne planlage og vist startede på at bygge en enorm kanon på Bornholm under krigen - passer det?

MVH Søren
Brugeravatar
Veset
Indlæg: 178
Tilmeldt: 14. jun 2004, 17:57
Geografisk sted: Bornholm
Kontakt:

Re: Stor kanon på Bornholm

Indlæg af Veset »

Søren Dahl skrev:Hej Veset

Jeg har engang hørt, at Tyskerne planlage og vist startede på at bygge en enorm kanon på Bornholm under krigen - passer det?
Enorm og enorm, der ligger 2 bunkere på dueodde (den sydligste spids). Det var meningen at det skulle være reservekanonerne til Bismarck (tror jeg det var, de var ihvertfald ikke små), der skulle opstilles her.....
Jeg kan selvfølgelig vise dig dem når du kommer til øen.
Honda XRV 750 AT '03
Rikycross Crashbars
Garmin 76CSx
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Kanon

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Veset

Det lyder bare rigtig fint, det bliver kanon(t). Jeg glæder mig allerede rigtig meget! Håber også der er flere der vil med. Det er altid sjovest at rejse nogle stykker!

MHV Søren
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Tur til Bornholm

Indlæg af Søren Dahl »

Hej Veset

Jeg må desværre melde afbud den 13-14 August. Jeg havde glemt en vigtig rund familie fødselsdag som afholdes i den weekend. Men lad os finde en anden dato/weekend - kan også godt være i september - bare ikke i første weekend - da er der Raceday i Mosten som jeg detager i hvert år.

- og så skal vi iøvrgt også lige have nogle flere med - jeg er ikke super motiveret til at tage afsted alene, vi skal være nogle flere fra klubben som vil afsted synes jeg, er også meget federe for dig, at vise nogle flere rundt på øen end bare mig og mit gamle øg af en Alp......

MVH Søren
Besvar