Kørekursus

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Andreas

Kørekursus

Indlæg af Andreas »

Trænger du også til at få pudset køreegenskaberne af?

Vil du gerne udnytte mulighederne for en fed weekend sammen med andre offroadere;-) (HARK, Tenere.dk og TDM/XTZ)

Så er der mulighed for det nu:

Køreteknisk kursus i weekenden den 27.-28. juni på Vejle Køreteknisk anlæg med MC sikkerhed.dk



Kursusgebyret er 995,- kr for en hel weekend på køreteknisk anlæg (KTA) med effektive 2x6 timers undervisning.

Tidsplan:
Kurset foregår fra kl. 12.00 til 18.00 lørdag.
Søndag morgen er MC Sikkerhed vært med fælles morgenmad kl. 08.00 og kurset starter kl. 09.00 og slutter kl. 15.30.

Tilmelding sker på http://www.mc-sikkerhed.dk/index.php?He ... t_0_02.php

Ved tilmelding skal der i rubrikken MC-model skrives "HARK" og model

1-2 uger før kursusstart modtager du en email med uddybende information omkring kurset, detaljeret tidsplan, kørevejledning etc.

Det fulde kursusgebyr trækkes med det samme ved tilmelding.

Der kan kun betales on-line med dankort, visa/dankort og e-dankort for kurset, og det er også en betingelse, at du opgiver gyldig email-adresse i forbindelse med registreringen, da al praktisk information omkring selve kurset kun sendes pr. email.

Det er vigtigt med hurtig tilmelding både i vores ,men også i MC sikkerheds kalender, da der kun er 25 pladser tilbage. De sælges efter først til mølle princippet. Hvis vi er nok, vil der være mulighed for at tilpasse kurset til "knoldhopperne"

Overnatning kan ske via MC sikkerhed, eller hos mig, evt fra fredag, med mulighed for www.riverboat.dk/forside/
John

Indlæg af John »

super go' idé, som jeg meget gerne ville have deltaget i..., blot det ikke lige var denne weekend, hvor min datter er blevet student, og der forventes en eller anden form for festivitas med familie und so :roll: :-x
Bigfoot
Besvar