MC dagen Jyllandsringen lørdag d.13.6.2009 ??

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
John

MC dagen Jyllandsringen lørdag d.13.6.2009 ??

Indlæg af John »

Var det noget at mønstre et større antal Honda All-roadere til denne dag, så vi kan vise alle de øvrige mc folk vore cykler ?
Jeg synes det kunne være en go' idé, så det hele ikke kun går op i racermodeller og choppere. Jeg har læst på et andet forum at en gut er i gang med at undersøge ved arrangørerne om "man" kan få tildelt en stand og præsentere sin klub. Hvis ikke det kan lade sig gøre kan vi sikkert parkere så de kan præsentere sig selv for de mange mennesker der helt sikkert kommer, særligt hvis vi møder lidt tidligt frem og snupper de bedste pladser :roll:
Hilsen Bigfoot
Brugeravatar
YETI
Indlæg: 148
Tilmeldt: 18. jun 2005, 17:44
Geografisk sted: Århus

Indlæg af YETI »

God ide´Bigfoot den er jeg med på...
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Jeg er også med, hvor kan man læse mere om det?

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
John

Indlæg af John »

Godt gutter prøv her http://www.mcgiganten.dk/mcgiganten.asp?ms1=0
Vi finder lige ud af - inden - om vi kan komme ind i det lukkede område og præsenteret cykler + klub, den skal jeg nok følge op på.
Bigfoot
John

Indlæg af John »

og husk at man skal printe en billet og medbringe. Det er gratis at komme ind, men de bruger billetterne til at reg. antallet af fremmødte.
8-) :shock:
Brugeravatar
kjelde
Indlæg: 427
Tilmeldt: 15. nov 2008, 17:56
Geografisk sted: vamdrup

Indlæg af kjelde »

go ide
jeg regner også med at komme
lars kjelde
En smøg forkorter ens liv med 2 min-en dobbelt whiskey med 4 min-at gå på arbejde med 8 timer
John

Jyllandsringen Gigant MC Dag 13.6.

Indlæg af John »

Update:
Vi kan få lov at præsentere klub, cykler o.s.v. indenfor indhegningen, d.v.s at vi får alle muligheder for at promovere vores klub og samtidig vise vore cykler frem (incl. diverse tilbehør). Det vil jo være super duper hvis vi kan mønstre en større flok, og jeg er sikker på at det vil vække både opsigt og nysgerrige blikke. Så folks - smid en tilkendegivelse om i vil være med til denne "fede dag" på Jyllandsringen.
Bigfoot
John

Indlæg af John »

Gutter - udaf busken. Giv jer tilkende. Vi sal da helst have samlet 6-8 stykker så vi kan præsentere klubben bedt muligt, og gerne med lidt "wildlife" equipment, så folk kan se at det også handler om andet end olie og benzin. Cyklerne skal bare pakkes op med tasker, osv - husk vi har plads indenfor hegnet - d.v.s. blandt forhandlere mm :twisted: :twisted:
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej John.

Jamen jeg skal nok komme med tanktaske, vandtætte poser, sidekufferter og hele lortet, er der mon nogen der kan tage en "pavillion" med så vi kan stå lidt i skygge den dag, det bliver jo helt sikkert stegende hedt!!!! Jeg tager trangia med også så vi kan lave kaffe til vores lille stand! Må se om jeg også kan finde mit foldebord og stol!!! Skal vi have snakket med Honda om evt banner?

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
John

Indlæg af John »

Hej Iver
Go' idé, jeg taler med Honda (en eller anden) og undersøger om de kan sponsorere/låne os et eller andet i den (hen)retning ;-)
Vi har 1-2 presenning(er) som måske kan udgøre det for en pavillon, men de skal jo på en eller andet vis have nogle stænger på fronten. Den ene blev købt til sidste sheltertur, men hvor den befinder sig ved jeg ikke.
John
John

Indlæg af John »

Tak til dem der har meldt positivt tilbage, men andre er meget meget velkomne (og selvfølgelige også andre eks. Kåre :-P ) Du er jo nærmest synonym med HARK :shock:
Jeg vender tilbage med et "MØDETIDSPUNKT" når jeg ved hvornår dagen starter. Sandsynligvis lidt småtidligt :-? :-?
Det er jo rigtig :-D når vi kan vise alle de øvrige mc'ister at der faktisk findes en STOR gruppe der er lidt ligeglad med antallet af "hypper" men hellere vil kunne "undslippe" via knoldede veje og sumpede enge ;-) ;-)
Bigfoot
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej John.

Tror nok at presseningen er hos Peter!

Ser frem til en hyggelig dag med jer....

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
John

Indlæg af John »

:honda: ddkk Så gutter - så er der skaffet lidt reklamemateriale fra importør af Honda - Vilh. Nellemann. Jeg henter tingene mandag.
Iver og Leif tager teltudstyr med - det rækker - vi behøver ikke flere. Husk at det er asfalt, så pløkker kan i ikke slå i ;-) En pavillon har vi stadig ikke fået fat i, men måske vi skaffer presenningen hjem (eller nogen medbringer den - så må vi se om vi kan være kreative og få den rejst som et solsejl eller lignende, måske tøjret til cyklerne 8-) eller ved hjælp af JER som støtter ;-) ;-)
Byd endelig ind med gode idéer, forslag hints og andet godt "fra posen"
Bigfoot
John

Indlæg af John »

Jeg vender tilbage med mødetidspunkt, når jeg får svar fra Larsen MC - det er dem jeg kommunikerer med.
Jeg forventer ikke selv at tage med til MC Touring Camp

Program for MC Gigant Dagen 2009 på Jyllandsringen
Hele dagen: Forhandlere og udstyrsudbydere udstiller i forretningsgaden
Motorcykelklubber udstiller
Hoppeborg til det yngste publikum
Mad og snackboder serverer
Film og dokumentar om motorcykler kører i MC Biografen???

10.00-12.00 Køreture på Jyllandsringen på egen mc efter instruktører
11.00-11.15 Supermotard opvisning
11.00-11.45 Rejseforedrag af MC Travel
12.00-12.15 Stunt show
12.15-14.15 Køreture på Jyllandsringen på egen mc efter instruktører
12.15-13.00 Rejseforedrag af Moto Mundo
13.00-13.15 Supermotard opvisning
14.00-14.15 Vespa Klub Silkeborg kører omgange på banen
14.15-14.30 Stunt show
14.45-15.30 Rejseforedrag af Motomundo
15.00-15.15 Supermotard opvisning
14.30-15.45 Køreture på Jyllandsringen på egen mc efter instruktører
16.00 Jyllandsringen lukker
16.15 Fælleskørsel til MC Touring Camp
18.00-? Mad, fest og musik på MC Touring Camp med 24 h Le Mans på storskærm (mulighed for overnatning)

Bigfoot
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Jeg tager heller ikke med til Campen. Kan vi for pokker da ikke skaffe en pavillion, det kunne værre fint med sådan en!!!

Ser ellers ud fint ud det program :-)

Mvh Iver
Fuck Chrome.
HARK Rules
Besvar