Tur til Norge eller Sverige......

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Besvar
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Tur til Norge eller Sverige......

Indlæg af Søren Dahl »

Hvis nogle af Jer kunne være interesseret I at tage en tur til enten Sverige eller Norge så er jeg meget gerne arrangør af et sådant projekt. Jeg kunnne sagtens forestille mig, at vi kunne tage en 3 eller 4 dagstur til f.eks. Lyseboten eller Praikestolen i Norge eller f.eks tage til Kullen i Sverige, hvor der er fantastisk mange fede veje. En sådan tur kunne sagtens laves for under 2000 kr for en 4 dages tur. Det ville være et udemærket afbræk i hverdagen for mange, det at komme lidt hjemmefra familien og hverdagens pligter - også uden at det behøver at koste ret meget og uden man behøver at skulle lave de helt store aftaler med naboen om slåning af græsplænen og tøming af postkassen. Men hvis I ikke har besøgt de to førnævnte skandinaviske lande så er det altså på tide. Naturen er simpelthen ikke mindre en fantastisk, især i Norge. Man skal faktisk ikke langt op i Norge før man er MEGET langt fra de danske flad marker med korn, græs og køer!!!!!


MVH Søren
Torben Vester
Indlæg: 309
Tilmeldt: 17. nov 2004, 08:01
Geografisk sted: Beijing, Kina
Kontakt:

Indlæg af Torben Vester »

Hej Søren og alle andre.
Jeg påtænker selv en lille tur til Norge engand i løbet af sommeren. Jeg vil gerne vise min Kinesiske kæreste dette smukke land og hvorfor ikke gøre det sammen med nogle smukke og rare mennesker..........
Nu er jeg jo ikke til de lange strækninger (får ondt i røven ad H til), så jeg havde egentlig overvejet, at tage båden til Bergen - så er man lige midt i det smukkeste område (efter min mening). Men ellers har du ret den sydlige del er også helt fin, især hvis man kører lidt op i fjeldet.
Lad os se hvad vi kan finde ud af - jeg har jo lidt svært med planlægningen........ ved egentlig aldrig hvor jeg vil havne på et givet tidspunkt...
Mange hilsener
Torben Vester
Brugeravatar
Søren Dahl
Indlæg: 1712
Tilmeldt: 11. nov 2004, 23:01
Geografisk sted: Kolding

Hej Torben

Indlæg af Søren Dahl »

Det lyder rigtig fornuftigt, Torben, du siger bare til, så er jeg og Alpen klar, og forhåbenteligt også en del andre fra klubben.

MVH Søren
Brugeravatar
iver
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 29. jun 2004, 23:03
Geografisk sted: Skanderborg

Indlæg af iver »

Hej Søren og Torben.

Jeg vil godt med til Norge hvis det kan blive uge 30! Så kunne vi tage færgen til Göteborg og køre til Norge igennem Sverige, det er billigere end at tage færgen til Norge, så vidt jeg ved! Hvad siger i til det?

Mvh Iver
Besvar