[size=18]Fælleskører t(K)ur på Nordsjælland i uge 31[/size]

Hvad man skal huske eller tage højde for til turen, eller et forslag til en tur.
Tidligere_medlem_1

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

En sjat, ohh det ik' nok :lol:
Morsing

Indlæg af Morsing »

Lykkedal skrev:En sjat, ohh det ik' nok :lol:
Jamen så må du vel bare igang med legoklodser smeltet i acetone og lignende....? ;-) :lol: :shock:
Tidligere_medlem_1

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

Lego, det har jeg hørt om, det må prøves.

Det er godt nok blevet skadet, hang og dinglede i ½ gummimøtrik
Havde lige en elastikstrop som det blev tøjret med i bunden, øjet var ikke knækket af. Sikke noget rod :-?
Morsing

Indlæg af Morsing »

Lykkedal skrev:Lego, det har jeg hørt om, det må prøves.

Det er godt nok blevet skadet, hang og dinglede i ½ gummimøtrik
Havde lige en elastikstrop som det blev tøjret med i bunden, øjet var ikke knækket af. Sikke noget rod :-?
Og her er opskriften :-)

Ingredienser:
􀁺 - Et glas færdiglavet spagettisovs
􀁺 - Spagetti
􀁺 - Legoklodser
􀁺 - Acetone
􀁺 - Et par gummihandsker
􀁺 - En teske
Fremgangsmåde:
􀁺 - Gå først ned i dit lokale supermarked og køb et glas med færdiglavet italiensk tomatsovs.
􀁺 - Kog en spand fuld spagetti og spis den med den indkøbte sovs til (husk at gemme glasset).
􀁺 - Mæt og veltilpas er du nu klar til den store reparation.
􀁺 -
􀁺 - Vask glasset grundigt.
􀁺 - Tag gummihandskerne på.
􀁺 - Rens dækslet/kåben af med acetone.
􀁺 - Hæld en sjat acetone i glasset.
􀁺 - Nedsænk et passende antal Legoklodser, i forhold til skadens omfang.
􀁺 - Når Legoklodsen er opløst til en blød karamelkonsistens, spartles det på skaden med en teske.
􀁺 - Når det er tørt kan det slibes.
􀁺 - Er det nødvendigt kan det males med det resterende væske.
Mangler du derefter en rep. lak til småskrammer på tank, kåbe og dæksler, tag da et sidedæksel med ned til M
bed om at se på en neglelak i den ønskede farve. Det er en god lak, og penslen medfølger.
De ser godt nok lidt mærkelige ud i Matas, men de plejer at tage det i stiv arm.
Tidligere_medlem_1

Indlæg af Tidligere_medlem_1 »

Ha ha Super, Morsing. Så er der jo faktisk et gratis måltid mad også :ok:

Den "tap" der går ind i gummi i tanken er også knækket af, uden udvendig skade på dækslet. Kan den limes på med Lego også ?

Jeg lægger lige et foto ud på picassa http://picasaweb.google.com/jenslykkeda ... BIGOffroad# om 30 sek.
Done
Morsing

Indlæg af Morsing »

Lykkedal skrev:
Den "tap" der går ind i gummi i tanken er også knækket af, uden udvendig skade på dækslet. Kan den limes på med Lego også ?

Done
Det ved jeg ikke - der må du nok prøve dig frem. :shock:
Alternativt kan man bruge et glasfiber bådreparationssæt som kan handles i de fleste byggemarkeder! :-)
Besvar